Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Is het zoeken naar *.* met wijzigdatum de laatste dag niet voldoende?
Verwijderd
inderdaad, (Terw_Dan was me net voor), daar heb je mijn inzage gewoon de windows zoekfunctie voor. Je tikt de datum in en laat hem je hele hd, of partitie doorzoeken
Nee helaas, dit is normaal idd wel mogelijk alleen die spyware bestanden hadden een fake datum.Terw_Dan schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:57:
Is het zoeken naar *.* met wijzigdatum de laatste dag niet voldoende?
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Verwijderd
Er bestaat een programma UNINSTALL MANAGER 4.3
Je kan de instellingen opslaan van je register en dan registreren welke bestanden er op je computer staan.
Komen er bestanden bij en deze moeten gewist worden dan hoef je dat programma maar op starten om alle bijgekomen bestanden te wissen en eventueel je register terug te plaatsen.
Daar heb je nu niets aan omdat het de bestanden eerst moet registreren die WEL moeten blijven staan op je schijf maar het is misschien goed voor de volgende keer.
LET WEL: Het is eigenlijk een WinXP programma, dus als je Vista hebt dan mag je de registeroptie NIET gebruiken.
Je kan de instellingen opslaan van je register en dan registreren welke bestanden er op je computer staan.
Komen er bestanden bij en deze moeten gewist worden dan hoef je dat programma maar op starten om alle bijgekomen bestanden te wissen en eventueel je register terug te plaatsen.
Daar heb je nu niets aan omdat het de bestanden eerst moet registreren die WEL moeten blijven staan op je schijf maar het is misschien goed voor de volgende keer.
LET WEL: Het is eigenlijk een WinXP programma, dus als je Vista hebt dan mag je de registeroptie NIET gebruiken.
Ik weet niet welke spyware je hebt, maar degene die ik de laatste tijd weer veel bij klanten zie opduiken is erg goed te verwijderen met smitfraudfix.
( rechtonder in het beeld een rood schild? )
eventueel een linkje : http://bp.batwork.nl/store/SmitfraudFix.exe
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 20:19:
Er bestaat een programma UNINSTALL MANAGER 4.3
Superrr, Die 2 ga even checken.mrb schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:28:
Ik weet niet welke spyware je hebt, maar degene die ik de laatste tijd weer veel bij klanten zie opduiken is erg goed te verwijderen met smitfraudfix.
Ik had spyware van Celldorado en MyMessenger die van die SMS dienst dingen aansmeren voor op je mobiel...
Verwijderd
Op Linux heb je gelukkig niet zoveel last van spyware + je hoeft geen cracks te gebruiken. Maar op het moment dat ik vroeger een iets minder legale site bezocht zette ik altijd javascript support even uit (java support staat bij mij nooit standaard aan, hoevaak kom je tegenwoordig nog applets tegen). Met firefox + de webdeveloper toolbar is het uitzetten van deze twee functies 2 klikken. Misschien een tip voor de volgende keer
dan mag je nog tijdelijk javascript support uitschakelen,
indien TS dan een mallafiede exe download ipv een nette crack ("crack downloaders", dergelijke dowloadmanagers die je net even nodig hebt voor je krijgt wat je wil)
dan haalt dat ook weer niet veel uit
indien TS dan een mallafiede exe download ipv een nette crack ("crack downloaders", dergelijke dowloadmanagers die je net even nodig hebt voor je krijgt wat je wil)
dan haalt dat ook weer niet veel uit
een virtual machine om duistere sites te bezoeken
virus of brol binnen = undo disk verwijderen en zaakje is opgelost.
AntiVir Premium geeft mij hier een melding opmrb schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:28:
Dat is vreemd,
zoek m maar op op google anders, heb hem gedownload en gelijk geupped..
Geen melding van Kaspersky.
zoek m maar op op google anders, heb hem gedownload en gelijk geupped..
Geen melding van Kaspersky.
Pagina: 1