[TOETSENBORD] functies voor oa trema werken niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc van HP waar standaard een draadloos toetsenbord bij zat. Op dit toetsenbord zitten handige functies voor het snel weer kunnen geven van een e a i u o met een trema erop en ook voor schuine streepjes op de e etc. Ik deed dit altijd als volgt:

- shift + knop voor dubbel aanhalingsteken
- dan loslaten en daarna de e in drukken

ik kreeg dan bijvoorbeeld een e met trema

Nu heb ik ditzelfde toetsenbord op mijn laptop aangesloten, maar werkt dit niet meer. Mijn oude pc draaide op windows xp prof en mijn laptop op windows vista ultimate.

Ik vroeg me af of het voor elkaar te krijgen is om deze handige functie ook te laten werken op de combinatie van mijn toetsenbord met mijn nieuwe laptop

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-08 23:40

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

En als je de toetsenbordindeling op US-International zet?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 15:05:
Op dit toetsenbord zitten handige functies voor het snel weer kunnen geven van een e a i u o met een trema erop en ook voor schuine streepjes op de e etc.
Dat heeft niks met je toetsenbord zelf maar met de toetsenbordinstellingen en taalinstellingen te maken.

Maar je zit hier onderhand al lang genoeg op GoT dat je hoort te weten dat je met [search=toetsenbord trema tekens] bijvoorbeeld al flink wat kan achterhalen.

Een minimale zelfredzaamheid mogen we hier wel verwachten, evenals een topictitel die aan de regels voldoet - een Windows versie genaamd toetsenbord ken ik niet ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.