Toon posts:

[XP] 100% CPU, probleem dankzei audio driver?? of wlm..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb al een tijdje last van het probleem met 100% cpu, echter gebeurt dit alleen als ik windows live messenger opstart..

Zodra die opgestart is dan zie ik me cpu omhoog schieten naar 100% en die blijft daar dan ook gewoon de hele tijd staan, als ik naar taakbeheer ga zie ik "System" 100% draaien, (niet system idle) daar klopt dus geen bal van.. zodra ik WLM uitschakel zakt ie weer naar 1%..

Ik heb al meerdere keren een her installatie gedaan van XP maar niks helpt,

Tot vannochtend ik had de pc weer opnieuw geinstaleerd ( Windows xp sp3 prof ) wlm erop nod32 erop audio drivers nog niet en starten maar, wat me opviel is dat me cpu nu bleef hangen tot 10/20%, wat dus perfect was hoe blij ik was wou ik dus muziek luisteren, even de audio drivers geinstallerd herstarten en godver de godver daar begint het gezeur weer, 100% system..

Ik dacht aan outdated drivers, drivers dus gedelete en de nieuwste opgehaald ( ik heb een sweex 5.1 soundcard sc0002 ) maar dat hielp ook niet..

Hebben meerdere mensen hier problemen mee? want het begint heel erg vervelend te worden, mischien heeft iemand hier de oplossing!!

Met vriendelijke groeten,
Brendan.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kijk eens met Process Exlorer of er geen hardware 100% gebruikt (denk aan schijven die in PIO draaien ipv DMA). Verder, alsjeblieft, dankzij is met een lange IJ...