Aanstaande vrijdag ga ik samen met een vriend naar de open dag van de luchtmacht en daar zou ik graag wat leuke foto's willen maken met mijn Canon EOS 400d. 2 jaar geleden ben ik ook al eens bij de open dagen geweest en heb toen foto's gemaakt met een compact camera wat natuurlijk best wel lastig te doen was, 9/10 foto's waren dus ook mislukt. Om dit nu dit jaar te voorkomen wil ik alvast van te voren informatie zoeken.
Ik heb een 300mm lens die ik mee wil nemen samen met de standaard kit lens voor de objecten die niet in de lucht zijn
Verder heb ik ook nog een statief staan die ik mee kan nemen maar ik wil zo min mogelijk mee nemen naar de open dagen wegens mogelijke diefstal en het niet constant mee hoeven sleuren van spullen. Is een statief een must of kan het ook zonder? Of zal dat weer afhankelijk zijn?
Zijn er nog speciale instellingen die ik aan moet houden op mijn camera of zijn er nog goede technieken om mooie foto's te maken van gevechtsvliegtuigen?
Ik heb een 300mm lens die ik mee wil nemen samen met de standaard kit lens voor de objecten die niet in de lucht zijn
Zijn er nog speciale instellingen die ik aan moet houden op mijn camera of zijn er nog goede technieken om mooie foto's te maken van gevechtsvliegtuigen?
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800