De situatie is alsvolgt:
speedtouch modem DHCP server 10.0.0.x range
. ............................ |
. ..............................|
...............................switch
............................./.........................\
......................Belkin wireless.................... 5 cleints in LAN 10.0.0.x
.............. DHCP in 192.1
............. 4 laptops via wifi 192.168.10.x
Internet werkt zowel op de laptops als bedraad, draadlozen kunnen elkaar zien en de bedraden kunnen elkaar zien.
Ik wil echter dat ze ook op elkaars shares kunnen komen dus draadloos<---->bedraad.
Dit lukt op dit moment niet vanwege de verschillende netwerken waar ze in zitten obv.
Is er een workaround dat dit wel kan lukken?
Op de belkin kan ik niet instellen dat ie adressen uit de 10.0.0.x range geeft en de speedtouch kan alleen maar 10.0.0.x uitgeven.
De search gaf geen goede oplossing voor dit probleem, weet iemand een oplossing?
Hmm kan een mod de titel veranderen naar [XP,VISTA] 2 verschillende subnets oid?
speedtouch modem DHCP server 10.0.0.x range
. ............................ |
. ..............................|
...............................switch
............................./.........................\
......................Belkin wireless.................... 5 cleints in LAN 10.0.0.x
.............. DHCP in 192.1
............. 4 laptops via wifi 192.168.10.x
Internet werkt zowel op de laptops als bedraad, draadlozen kunnen elkaar zien en de bedraden kunnen elkaar zien.
Ik wil echter dat ze ook op elkaars shares kunnen komen dus draadloos<---->bedraad.
Dit lukt op dit moment niet vanwege de verschillende netwerken waar ze in zitten obv.
Is er een workaround dat dit wel kan lukken?
Op de belkin kan ik niet instellen dat ie adressen uit de 10.0.0.x range geeft en de speedtouch kan alleen maar 10.0.0.x uitgeven.
De search gaf geen goede oplossing voor dit probleem, weet iemand een oplossing?
Hmm kan een mod de titel veranderen naar [XP,VISTA] 2 verschillende subnets oid?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 12:19 ]