Internet op de VU Amsterdam

Pagina: 1
Acties:

• INTERPOL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-01-2024
Ben zelf Belg die straks een weekje op de VU moet doorbrengen.
Kan iemand me vertellen of er wifi internet verbinding is georganiseerd en zo ja hoe kan ik daar gebruik van maken ?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja, er is wifi.

Hoe het werkt moet je als student zelf wel kunnen uitzoeken.

{signature}

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Als je zelf een student uit belgie bent, kan je waarschijnlijk wel via Eduroam internetten op de VU campus.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:58

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Toegegeven, het is niet supermakkelijk te vinden, maar als je een beetje zelf inzet had getoont, had je prima http://www.digidesk.vu.nl...h)/p_sn_li.aspx?NodeID=22 kunnen vinden binnen een minuut of vijf!

[ Voor 6% gewijzigd door Mad Marty op 15-06-2008 12:07 ]

Rail Away!

• INTERPOL
cheers :)

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:42

RedFox

Heb je een OV ofzo?

silmaril8 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:06:
Als je zelf een student uit belgie bent, kan je waarschijnlijk wel via Eduroam internetten op de VU campus.
Voor zover ik weet is er geen Eduroam op de VU, om in te loggen op het draadloze netwerk heb je een VU-net-id nodig en die krijg je alleen als je student bent (of medewerker).

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• INTERPOL
Heb ik de securew2 software nodig ? Ik probeer de installer maar die crasht in Windows XP SP 3...

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

INTERPOL schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:36:
Heb ik de securew2 software nodig ? Ik probeer de installer maar die crasht in Windows XP SP 3...
In Nederland heb je bij zo goed als alle Hogescholen en Universiteiten die aangesloten zijn bij SurfNET (volgens mij zijn dat zelfs alle instellingen) SecureW2 nodig voor het draadloze internet.

Ook heb je een SurfNET / EduRoam login nodig om in te loggen, echter ondersteunt de VU als enigste in amsterdam geen eduroam.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Pagina: 1