Ik ben echt al een tijd bezig(zie tijd) maar kom er niet meer uit
Ik heb een script dat met een bepaalde interval dezelfde functie moet uitvoeren zolang de div nog niet de gewenste grote heeft.
dus
je zou zeggen dat na de clearInterval het script 'stopt' of tewel de functie niet meer word aangeroepen. Ik merkte dat in IE en FF dat niet klopt. De browser blijft in taskmanager zo'n 40 a 50% bezig. Daarom heb ik na clearInterval die andere 2 regels toegevoegd.
In IE werkt dat perfect maar in fireFox niet.
Ik kom er niet meer uit. Hoe kan ik dat e.cancelBubble = true en e.returnValue = false ook werkend krijgen in FF.
Ik kom er niet meer uit
Ik heb een script dat met een bepaalde interval dezelfde functie moet uitvoeren zolang de div nog niet de gewenste grote heeft.
dus
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| var interval;
functie test(e)
{
if (div.size < 200px)
{
// maak div groter
interval = setInterval("testje()",1000);
}
else
{
clearInterval(interval);
e.cancelBubble = true;
e.returnValue = false;
}
} |
je zou zeggen dat na de clearInterval het script 'stopt' of tewel de functie niet meer word aangeroepen. Ik merkte dat in IE en FF dat niet klopt. De browser blijft in taskmanager zo'n 40 a 50% bezig. Daarom heb ik na clearInterval die andere 2 regels toegevoegd.
In IE werkt dat perfect maar in fireFox niet.
Ik kom er niet meer uit. Hoe kan ik dat e.cancelBubble = true en e.returnValue = false ook werkend krijgen in FF.
Ik kom er niet meer uit
[ Voor 0% gewijzigd door Jochemmol op 15-06-2008 02:19 . Reden: code tags toegevoegd ]
Jochemmol