Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Icons op bureaublad onzichtbaar*

Pagina: 1
Acties:

• Steve_O
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 13:39
De iconen op mijn bureaublad zijn soms onzichtbaar.

XP is opnieuw geinstalleerd en na een dag doet zich dit voor. Wanneer ik in 'snel starten' op de knop 'bureaublad weergeven' druk dan worden de iconen onzichtbaar, druk ik nogmaals op de knop dan staan ze er weer, nogmaals dan zijn ze weer weg.

Op het moment dat de iconen weg zijn werkt de rechtermuisknop ook niet op het bureaublad zelf.

De 'windowsbalk' onder in beeld blijft altijd staan, ook geopende programma's blijven zichtbaar en functioneren verder goed.

Het is nogal irritant dat ik continnue op de knop bureaublad weergeven moet drukken om alles weer in beeld te krijgen. Ook wanneer ik een programma openen of op de windowsbalk op een knop druk dan schieten de iconen weer de onzichtbare wereld in...

Iemand enig idee wat dit is en hoe ik dit kan oplossen?

Btw bureaubladpictogrammen weergeven staat gewoon aan...

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welke programma's heb je na de verse installatie erop gezet? Gebruik je toevallig een programma dat je bureaublad kan beheren zoals Iconoid? Wat heb je zelf al ondernomen om het probleem op te lossen, dan wel een oorzaak te vinden? Er wordt hier wat initiatief verwacht voordat je iets post.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Steve_O
Ik heb enkel Tuneup utilities draaien maar geen fratsen uitgehaald met buraublad ofzo.

Ik heb zelf gezocht op internet maar kom niets anders tegen dan; check of bureaubladpictogrammen aanstaat, maar niets wat lijkt op mijn probleem.

Punt is dan dus ook dat ik niet echt weet waar ik moet beginnen.

Er zal vast wel ergens een sleuten in het register aangepast moeten worden ofzo, maar ik weet gewoon niet wat of waar omdat ik heb probleem nergens tegenkom :'(

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
TuneUp kan denk ik niet voor het verdwijnen van je icoontjes zorgen!!

Om welke iconen gaat het IE??

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Steve_O
Het gaat om al mijn icoontjes op mijn bureaublad.

Ik zie dus of alleen mijn bureaublad achtergrond, of de achtergrond met de diverse icoontjes op het bureaublad...

Zie;

Voordat ik op het pictogram klik (witte vlekken zijn weg gepoetste snelkoppelingen):

Afbeeldingslocatie: http://www.etypeclan.nl/2.jpg

Nadat ik heb geklikt:

Afbeeldingslocatie: http://www.etypeclan.nl/1.jpg

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zou je zo vriendelijk willen zijn je plaatjes even te willen resizen naar 600px breed?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Steve_O
alt-92 schreef op zondag 15 juni 2008 @ 11:53:
Zou je zo vriendelijk willen zijn je plaatjes even te willen resizen naar 600px breed?
Done
Pagina: 1