Dilemma.... welke radeon, goedkoop of toch duur?

Pagina: 1
Acties:

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 16:18
Binnenkort ga ik maar weer eens upgraden.
Het gaat ongeveer dit worden:

KT266mobo met RAID
128mb DDR PC2100
En een Duron, 700 of 800 ofzo om over te klokken.

Dan dus de videokaart.
Ik ben er nog niet helemaal uit, ik zit nu dus sterk aan 'n radeon te denken. Eerst dacht ik met die prijzen van nu koop ik wel 'n 64mb VIVO Retail voor 589 ofzo, maar ik kan eigenlijk ook gewoon een Radeon SDR + TV out kopen mischien... toch heel wat minder duur.
Ik vind het lastig om te kiezen, ik speel toch wel graag een spelletje :)
Wat ik er zeker op wil gaan draaien is:
Black & White
Max Payne
Halo
Unreal2

etc.

Verder wil ik in ieder geval een TV out zodat ik DivX en DVD kan kijken op 'n TV :P
is dat wat trouwens? goede kwaliteit?
Maarja, dus straks zit ik met een dure kaart die mischien toch redelijk snel al niet meer helemaal voldoet of een goedkope kaart die natuurlijk nog sneller aan vervaning toe is maar toch dan is het wel een goedkopere oplossing...
een 32mb DDR is dus niet de oplossing, want die heeft geen TV out :(
Ik weet 't ook niet meer.... voor die extra centen voor de Radeon 64mb VIVO kan ik heel wat leuks kopen.... maarja ik wil m'n games toch wel weer vlot kunnen draaien en dus filmpjes gaan kijken (en evt. spelletjes doen :)) op 'n TV.

• Xtuv
Na eer uurtje nog nix.. :'(

• Xtuv
* Xtuv schopt deze topic omhoog...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
Gewoon voor de 64MB-bastard gaan>:) Sneller dan zo'n suffe GeForce2 GTS, en je kunt er weer een hele poos tegen aan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

ik zou ff kijken wat die geforce 3's te bieden hebben..... en misschien word die ati radeon 2 niet zo duur...... of een geforce 2 pro met tv out is misschien ook een idee?

• Xtuv
okay.. xie wel
Zit er trouwens een verschil tussen de snelheid van DivX maken op de PC? (dus omzetten van DVD naar DivX) uiteraard om mijn DVD collectie te backuppen ;)
Pagina: 1