Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11 20:30
Beste allemaal.

Ik ben opzoek naar een programmaatje. Momenteel is mijn muziek collectie verspreid over heel mijn computer. In verschillende mappen en op 2 harde schijven. Dit is erg lastig aan het worden dmv streamen e.d wat ik wil gaan doen.

Bestaat er een programmaatje dat in mijn geval .mp3 .aac en bekende muziekextensies kan opzoeken en verplaatsen naar een nieuwe doelmap? Zodat al mijn mp3's verplaatst worden naar 1 centrale plek.

Het kán handmatig, maar met een progseltje zou het wel erg handig zijn.

Dankbaar als er iets komt!! :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zoek op *.mp3. Knip. Plak. Wacht een tijdje :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:56
F_J_K schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:13:
Zoek op *.mp3. Knip. Plak. Wacht een tijdje :+
Als hij al z'n mp3's massaal in 1 map heeft staan werkt dat wel ja. Als hij het netjes per album e.d heeft gesorteerd, dan ga je nat FJK :P

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
ThinkPadd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:15:
[...]

Als hij al z'n mp3's massaal in 1 map heeft staan werkt dat wel ja. Als hij het netjes per album e.d heeft gesorteerd, dan ga je nat FJK :P
Dan werkt het nog steeds. Het staat alleen naderhand wel in 1 grote map. :+

(maar dat is dan weer netjes te ordenen met Tag&Rename / Mediamonkey ofzo? Als je goede tags hebt... :P)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:56
Ik zeg ook niet dat het niet werkt, maar de hele structuur is er dan uit, omdat je van alles netjes gesorteerd per album o.i.d. > 1 grote map vol met de hele zooi

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
ThinkPadd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 21:17:
Ik zeg ook niet dat het niet werkt, maar de hele structuur is er dan uit, omdat je van alles netjes gesorteerd per album o.i.d. > 1 grote map vol met de hele zooi
En daarom noem ik Tag&Rename en MediaMonkey. Als je goede tags hebt kun je het daarmee zo weer ordenen naar artiest\album\track - title o.i.d...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-11 20:30
Hmm, thanks so far. Afijn, opzich maakt het mij niet uit als het in 1 grote map staat. Ik bekijk toch alles in Itunes/winamp oid. Dus in de mappen kijk ik nooit, alleen tijdens het herplaatsen.

2e puntje waarom ik dit wil.. Makkelijk backuppen :) Ik ga er is naar kijken!

edit.. ik ga eerst beginnen met de mappen die ik wel ken en makkelijk kan verplaatsen.. zucht, wat een kutwerkje :N mja, later plezier van!

Done :)

[ Voor 24% gewijzigd door Tomino op 14-06-2008 22:24 ]

Pagina: 1