Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

{WMP] Actie ongedaan maken

Pagina: 1
Acties:

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Hoi,

Gisteren was ik van plan 3 nummers naar een ander album te verslepen. Dit duurde erg lang, en uiteindelijk zijn er dan ook geen 3 maar 100 nummers naar dat album versleept. Zoals je misschien al begrijpt was dat niet bepaald de bedoeling en wil ik deze actie ongedaan maken. Ik kan nu ieder nummer selecteren en de gegevens terug aanpassen, maar hier ben ik zeker een uur aan kwijt omdat de nummers niet bepaald gerelateerd aan elkaar zijn (Celine Dion en Metal???).

Mvg Ruben

edit: er is iets mis gegaan met de titel, sorry

[ Voor 4% gewijzigd door dcm360 op 14-06-2008 18:16 ]

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-11 18:04
CTRL-Z? zomaar een idee, ik gebruik geen WMP...

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:39

Twazerty

AVCHDCoder developer

!GN!T!ON schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:18:
CTRL-Z? zomaar een idee, ik gebruik geen WMP...
idd normaal binnen windows kun je een actie daarmee ongedaan maken. Naturrlijk wel meteen doen anders is het te laat

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Tja, dat was ook mijn eerste reactie. Alleen het hielp niet...

• Henridv
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Waarschijnlijk stonden de nummers nog geselecteerd net nadat je ze verplaatst had, niet? Dan had je ze gewoon terug kunnen slepen..

Is er geen enkele connectie tussen de liedjes? jaartal, genre, artist, weet ik veel ..?

Staan de bestanden die je hebt versleept in WMP nu ook in een andere map op je harde schijf? Als dit het geval is kan je eens proberen om te sorteren op laatst gewijzigd..

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:39

Twazerty

AVCHDCoder developer

niet eens de album tag?

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Topicstarter
Onderling hebben enkele nummers wel overeenkomsten, en terugslepen had niet gekund want ik weet niet eens waarvandaan ze gesleept kwamen. De grootste connectie is dat ze allemaal in een submap van H:\media\artiesten staan, meer niet. Terugslepen naar het originele album kan niet omdat de gehele albums verslepen zijn. Ze staan gelukkig nog wel in de originele mappen. Allees was wmp zo leuk om alle id3 tags mee aan te passen. Dus helaas, ik denk dat ik alles handmatig moet gaan rechtzetten en maar eens naar een andere mediaspeler zoeken, de laatste WinAmp werkte wel lekker naar mijn gevoel.

• Henridv
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Staan alle (ten minste album, artiest en titel) tags van alle liedjes correct in de map H:\media\artiesten?

Als dit zo is stel ik voor dat je TagScanner gebruikt! Daar kan je in het tabblad "Music Renamer" alle bestanden in mappen plaatsen volgens artiest/album/... noem maar op.

Bij mij gaat het altijd zo: %artist%/%album%/%track%. %artist% - %title% ;)
Pagina: 1