Zat lekker te surfen op mijn laptop (P4, IBM R40), krijg ik datb bekende kadertje dat hij internet explorer heeft afgesloten en of de foutmelding gemeld moet worden bij microsoft. Nou, nee...opeens sllt ie af, huh?!?!? Ik start 'm opnieuw op, shit, zwart scherm met veilig modus-verhaal. Maar welke optie ik ook probeer niets: krijg telkens de melding "bad_system_config_info" en geeft ie onderaan wat nulgetallen (0x00000074 enz.).
Wilde eerst checkdisk laten uitvoeren op de c-schijf. Nee hoor, forget it!
Via BIOS opstarten geprobeerd via xp-cd, daarna optie 'repareren'. Kwam ik bij c-prompt. chkdsk via dos laten uitvoeren, gaf aan dat er een of meerdere fouten waren. Tot zo ver! Want ik weet niet hoe verder.
Ik moet er toch echt niet aan denekn om te gaan formatteren...! Iemand enig idee hoe verder?
@Mod: sorry, maar wist niet waar ik mijn bericht precies moets plaatsen; deze rubriek leek me geschikt...
Via BIOS opstarten geprobeerd via xp-cd, daarna optie 'repareren'. Kwam ik bij c-prompt. chkdsk via dos laten uitvoeren, gaf aan dat er een of meerdere fouten waren. Tot zo ver! Want ik weet niet hoe verder.
Ik moet er toch echt niet aan denekn om te gaan formatteren...! Iemand enig idee hoe verder?
@Mod: sorry, maar wist niet waar ik mijn bericht precies moets plaatsen; deze rubriek leek me geschikt...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2008 18:14 ]