Toon posts:

[MBP] Extern scherm werkt niet goed bij clamshell modus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem wanneer ik met een gesloten Macbook pro werk met mijn samsung 245b+ eraan gekoppeld.
als ik hem gebruik met gesloten MB dan is mn tekst grijs ipv zwart en alles is een beetje faal.
wanneer ik het doe met bijn MB open dan is het gewoon veel beter.
iemand ideeen?

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Is dit niet omdat het scherm automatisch dimt? En als je je scherm open doet ontwaakt hij weer als het ware? :)

Verwijderd

Topicstarter
nee niet op die manier. scherm heeft wel full-brightness zegmaar alleen de kleuren zijn gewoon niet goed.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:03
Ik heb de titel even veranderd naar: "[MBP] Extern scherm werkt niet goed bij clamshell modus". Het is handig om je probleem goed te omschrijven in de titel, dan komen er ook meer mensen kijken die misschien de oplossing hebben :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Topicstarter
dankje.. :-) heb het inmiddels ook nog even rond gezocht maar kon niets relevants tegen helaas.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 15:37

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Heb je al geprobeerd om de kleuren te calibreren?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dit heeft echter ook geen nut... want het is echt een verschil als hij open is of dicht.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:42
Probeer eens als je Beeldschermen in systeemvoorkeuren opent (alleen openen) of de kleur dan wel normaal wordt? Heb het hier als ik van screensaver terug ga naar werkblad dat het scherm van mijn MacBook Pro verkleurd en van het externe scherm niet.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Dat ga ik vanavond thuis is proberen..

Verwijderd

Topicstarter
Ballebek schreef op maandag 23 juni 2008 @ 09:10:
Probeer eens als je Beeldschermen in systeemvoorkeuren opent (alleen openen) of de kleur dan wel normaal wordt? Heb het hier als ik van screensaver terug ga naar werkblad dat het scherm van mijn MacBook Pro verkleurd en van het externe scherm niet.
heb het geprobeerd maar helaas.

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Kan het te maken hebben met de kleurenprofielen? Wellicht pakt hij het kleurenprofiel van het scherm van je MBP als je die open hebt geklapt?

Verwijderd

Topicstarter
.Alex schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:09:
Kan het te maken hebben met de kleurenprofielen? Wellicht pakt hij het kleurenprofiel van het scherm van je MBP als je die open hebt geklapt?
jep dat was em :-) woohoo het werkt nu weer top dankjewel

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:36:
[...]

jep dat was em :-) woohoo het werkt nu weer top dankjewel
You're welcome!
Pagina: 1