Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gisteren heb ik een LG KF750 Secret aangeschaft icm een T-mobile abonnement. Prima telefoon, maar ik heb er 1 groot probleem mee.

De telefoon is met T-mobile software geleverd en daar zit 1 groot nadeel aan. Afgezien van dat er overal links zitten naar online diensten zit er in het hoofdscherm een link naar internet waar normaal een link naar contacten zit.

Het volgende plaatje laat zien hoe het normaal is.
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/kf750/2.jpg

Er is te zien dat helemaal rechts een link zit naar contacten.

Het volgende plaatje is van mijn eigen mobiel.
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2lleys5.jpg

Hier is te zien dat helemaal rechts geen link zit naar contacten maar naar internet.

Afgezien van dat ik nooit wil internetten en 100x liever daar een link heb naar contacten klik ik er erg snel per ongeluk op wat erg frustrerend is. Ook zit op die plek in andere menu's de terug knop waar door 1x te veel drukken er voor zorgt dat ik naar internet ga.

Ik ben qua mobiele telefoons een erge n00b en heb geen idee hoe ik dit kan aanpassen zodat er gewoon contacten komt te staan ipv een link naar internet. Ik heb alle opties van de telefoon bekeken maar nergens kan ik dit aanpassen. Ook via Google aardig wat lopen zoeken maar geen oplossing gevonden, vandaar nu dit topic.

Iemand die weet hoe ik dit kan aanpassen ?

(Ik ga er trouwens vanuit dat dit gewoon legaal is, zo niet dan houd het hier op tweakers waarschijnlijk op. Ik heb dit probleem ook in het KF750 topic gepost maar daar tot op heden geen reactie's)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het is niet nodig om een nieuwe topic te openen als je in het grote topic nog geen antwoord hebt gekregen. Aub gewoon verder in PilatuS in "Het LG KF750 "Secret" Topic"

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.