Ik heb een Pentium 3 computer zonder ps/2 aansluitingen.
Hierop wil ik windows xp pro installeren.
Ik heb verschillende methodes geprobeerd:
XP instal cd's met SP2 en SP3.
'unattended' instal cd's.
3 verschillende toetsenborden.
De toetsenborden werken ook gewoon in de bios en in de bios is geen legacy instelling or what-so-ever.
Bij alle keren start de windows setup op en zodra er interactie nodig is: 'druk op enter om te installeren' reageerd mijn toetsenbord niet meer.
Is hier een oplossing voor?
Ik heb verschillende dingen gezocht op google en got.
Over algemeen wordt er gezegt, leen een ps/2 toetsenbord van iemand, ga in de bios usb legacy aanzetten e.d.
Ook werdt gesuggereerd dat unattended cd's misschien helpen, maar ik heb zelf 1 gemaakt met nlite en een aantal gedownload, maar niet 1 is echt unattended, er is altijd een interactie nodig.
Allemaal oplossingen waar ik niks aan heb....
Graag jullie hulp...
Hierop wil ik windows xp pro installeren.
Ik heb verschillende methodes geprobeerd:
XP instal cd's met SP2 en SP3.
'unattended' instal cd's.
3 verschillende toetsenborden.
De toetsenborden werken ook gewoon in de bios en in de bios is geen legacy instelling or what-so-ever.
Bij alle keren start de windows setup op en zodra er interactie nodig is: 'druk op enter om te installeren' reageerd mijn toetsenbord niet meer.
Is hier een oplossing voor?
Ik heb verschillende dingen gezocht op google en got.
Over algemeen wordt er gezegt, leen een ps/2 toetsenbord van iemand, ga in de bios usb legacy aanzetten e.d.
Ook werdt gesuggereerd dat unattended cd's misschien helpen, maar ik heb zelf 1 gemaakt met nlite en een aantal gedownload, maar niet 1 is echt unattended, er is altijd een interactie nodig.
Allemaal oplossingen waar ik niks aan heb....
Graag jullie hulp...