Toon posts:

Acer extensa 5220 usb problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een acer extenca 5220 met vista 32. ik heb een gewone simpele muis van logitech met draad en een hp printer.
het probleem is dat de laptop geen van beide kan installeren. normaal gesproken moet hij toch zeker de muis herkennen en kan deze gelijk in gebruik kunnen worden genomen. weet iemand wat hier aan de hand is.
ik heb alle nieuwe drivers geprobeerd zowel van hp, logitech en de laatste updates van de acer site van de laptop. niets hiervan werkt.
op internet vind ik nergens een gelijk probleem. heeft iemand ervaring met dit probleem of kan iemand mij hiermee helpen om dit te verhelpen?

mvg Henk

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:11
heb je alle usb poorten geporbeert? verder dan dat kan ik je niet helpen

Verwijderd

Topicstarter
alle poorten geprobeerd. zelfs de rode lamp in muis brand niet. alleen met opstarten even maar zodat windows gaat laden dan gaat die uit en ook niet meer aan.

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:11
http://support.acer-euro.com/request/nl/index.html

en dan selecteer je je laptop en vul je alles in, misschien dat acer zelf kan helpen

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

geen onbekende apparaten in apparatenbeheer ?

en desnoods je USB controller er eens afgooien en opnieuw instaleren, heb zo ooit eens een probleem gehad met een HDD iets van "registers beschadigd" windows gaf er geen melding van maar de HDD was wel verdwenen, na in apparatenbeheer te kijken stond er een geel uitroeptekentje bij en opnieuw installeren loste het probleem op ;)

edit: een vriend van mij heeft ook een acer laptop, draaide heel traag, kwam er op neer format=< ineens werkte zijn touchpad niet meer, geen conflicten in apparatenbeeheer niks, alle drivers goed geïnstalleerd, een paar weken later vertelt hij tegen mij dat het ineens weer werkte . raar ?

[ Voor 27% gewijzigd door pm1 op 14-06-2008 22:46 ]

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.