Toon posts:

Blijvend Intel740 probleem :( :( :( Help plz!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb nog steeds een boutprobleem met die klote kaart van intel.. Tis een intel740 met 4 MB Sgram op 100 mhz, maar het werkt allemaal voor geen meter..

Ik krijg het niet voor elkaar om er MPG bestandjes mee af te spelen, groene, rode en blauwe lijnen erdoorheen, in windhoos help heb ik een oplossing gevonden, jawel, yuv-spiegelen uitschakelen.. Goed, gedaan, wouw! 1 kleur minder streepjes! Joepie!

Is er nou echt geen oplossing voor dit probleem????

Alvast bedankt

P.s gebruik driver PV4.0

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:01
100 MHz :?
Misschien als je hem gewoon op 66 MHz laat lopen?

Verwijderd

Topicstarter
dat geheugen van die kaart loopt standaard op 100 mhz

daar heb ik dus niets aan, hij is namelijk nooit overgeclockt geweest of ook niet meet geklooit

alleen vindt het wel erg bagger dat ik niet eens fatsoenlijk een mpg bestandje kan kijken |:(

Verwijderd

Dan istie gewoon stuk, gebeurt wel vaker met die intel 740's, ik hoop dat je nog garantie hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, hij is niet stuk, want verder doet alles het, Spelletjes enzo draaien prima, dus daar ligt het echt niet aan..

Verwijderd

echt hij is stuk ,dat gebeurt heel vaak met die kaartjes, ik werk in een computerwinkel en heb er toen heel veel met dat soort vage problemen gezien maar die intels hebben toch al niet zo goede kwaliteit als het gaat om video's afspelen

Verwijderd

Topicstarter
uhh ja

leuk is dat dan... ding is gvd net nieuw gekocht!!!

Ik heb verder niks meer erbij, doos en alles weg geflikkerd!

Wat nu!?

Verwijderd

Waar staan je Bios Settings van je Agp op?

Behoorlijk raar dan, want ik heb ook een I740 gehad en dat liep als een jekko!
No problemos...

Garantie kan je wel op je buik schrijven omdat die kaartjes al een tijd niet meer gemaakt/verkocht worden en dat weten die verkopers ook...neem ik aan.

Verwijderd

Gewoon rustig blijven, een winkel heeft meestal alleen de driver-cd en de kaart nodig.

Verwijderd

Anders koop je toch gewoon een TNT2 kaartje, werkt altijd perfect en zo duur is dat allemaal niet...
Daarbij komt dat die kaart wel degelijk oud moet zijn want die i740 wordt al een tijdje niet meer gefabriekt.

Verwijderd

Je hebt een i740 gekocht? nieuw?? Hij moet dan wel redelijk goedkoop geweest zijn aangezien ie redelijk outdated is... Bedoel dat ding is nog ouder dan de voodoo2!
En langzamer dan een voodoo1. hmz ik heb er beneden een in de server zitten, werkt op zich wel, voor windows tikken mailen en andere easy dingen. Ik draai em daar op een ALI chipset based mobo, en moest eerst ff de Gart drivers installen anders werkte die i740 helemaal niet. raad je aan om een andere kaart te kopen.

Verwijderd

jep, die 740 moet ongeveer een jaar oud zijn.

Verwijderd

Topicstarter
heb um net gekocht hiero in didam...

was 130 gulden

Verwijderd

4Mb I740 kaartje voor 130,- !!!! :? :?
Ben JIJ even flink opgelicht!! ;(
voor 5 tientjes meer had je een TNT 2 32Mb!! :P
en voor 130 piek moet je minstens een 16Mb kaartje kunnen krijgen.

Sorry hoor, maar ik vind het wel lachwekkend. :) :) :) :) :)

Verwijderd

ja beetje domme aanschaf.

Verwijderd

Topicstarter
ja hoe moet ik dat nou weten! Ik koop nooit wat! En het enige alternatief wat ze daar hadden was een Gf2 MX van 440 piek
Pagina: 1