Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Thunderbird] De map Postvak IN is vol..

Pagina: 1
Acties:

• sjibie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 13:39
Hier op kantoor gebruiken wij thunderbird 2.0.0.9. De profile folders staan op de server, is makkelijk ivm backup.
Nu heeft één van clients een probleem bij het opstarten zegt hij het volgende:
De map Postvak IN is vol enkan geen bijkomende berichten meer bevatten. Om plaats te maken voor meer berichten, verwijder oude of ongewenste berichten.

Toen ben ik is gaan googlen en daar vond ik dat je .msf bestanden moet verwijderen en moet comprimeren (wat ze hier al regelmatig doen). Helaas zonder resultaat.
Vervolgens heb ik alle berichten uit postvak in naar een nieuwe map (IN) gekopieerd. Daarna heb ik uit de profile folder inbox en inbox.msf verwijderd en thunderbird opgestart. Ik dacht dat thunderbird de Postvak in wel zou rebuilden maar dit gebeurde niet. Toen maar is een nieuw profiel aangemaakt en de inbox gekopieerd naar het profiel waar het probleem zit. Thunderbird opgestart en daar was weer een Postvak in. Vervolgens probeerde ik de berichten uit de map IN terug te kopieren naar Postvak in maar toen kreeg ik weer de zelfde melding als hierboven. Server heeft nog genoeg schijfruimte dus daar kan het niet aanliggen. De computer waar dit probleem op speelt draait onder windows 2000.

Wie kan mij helpen?