Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnen afzienbare tijd een macbook kopen maar ik ben nog niet zeker waar ik hem precies ga kopen. Ofwel bij de online apple-store of bij Switch. Het grootste verschil is vooral de garantie die gegeven wordt. Bij switch is het mogelijk om een extra garantie aan te kopen die veel goedkoper is dan de gewone applecare bij apple. Deze garantie houdt zowel soft- als hardware garantie in en (tegen een franchise van 100 euro) garantie tegen breuk (dit zit niet in de applecare garantie).

Ik vraag mij vooral af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze zogenaamde SwitchCare. Er is hier een tijdje geleden een topic geopend over de reparatiedienst van de mensen van Switch (via de applecare garantie dan) en daarin kwamen ze er niet zo goed uit. Maar ik zou verwachten dat de dienstverlening voor mensen met een garantie van bij Switch zelf veel betere en vlottere dienstverlening zouden krijgen.

Kort samengevat: zijn er mensen die ervaring hebben met Switch en SwitchCare of AppleCare?

PS: Aan de Mods, dit leek mij het meest gepaste forum, hoewel er natuurlijk wel meer Apple-gebruikers zijn in het Apple-forum :p

Verwijderd

Topicstarter
Kick... (dit forum is zo dood als een pier :s)

Verwijderd

Ik heb met geen van beide ervaring, maar als je zelf stelt dat er over de reparatie dienst van Switch niet te veel goede dingen geschreven worden lijkt me de keus vrij makkelijk?

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is vooral dat je op fora vaak enkel hoort van de mensen die problemen hebben. Ik heb ook enkele positieve reacties gevonden over Switch maar ik wou toch een beetje extra zekerheid.

Anyway, ik heb uiteindelijk gewoon mijn Macbook gekocht bij de Switch Store, ik heb gevraagd of problemen zoals eventuele kleine barstjes vanonder aan de bottomcase (gekend probleem van vroegere macbooks) onder de SwitchCare garantie vielen en blijkbaar was dat geen probleem!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als ik jou was, zou ik toch vragen om je topic te laten verplaatsen naar APL.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan, is niet mogelijk, had ik het topic geopend in het apple forum dan had het gewoon naar hier verplaatst geweest! Maar het maakt al niet meer uit, heb mn macbookje gekocht, ik zal zelf moeten ondervinden hoe de service is van Switch.
Pagina: 1