OP welke grotes moet ik beide zetten(max en min) Heb nu 4Gb en 3Gb
, of moet ik het lager zetten voor beste performance?
Verwijderd
3x je geheugen grote + 11 MB minimaal en dit x2 als max.Op maandag 19 februari 2001 20:41 schreef Albinoraptor het volgende:
OP welke grotes moet ik beide zetten(max en min) Heb nu 4Gb en 3Gb, of moet ik het lager zetten voor beste performance?
Weet niet waarom er 11 MB bij moet maar dat heeft een ex-collega van me ooit eens uitgezocht en het werkt veel beter dan zonder de 11 MB, trust me i tried.
Dus min: (128x3)+ 11= 395
en dan max: (395x2)= 790.
en dan max: (395x2)= 790.
hmm is dat niet wat veel?, stel dat je 512 mb heb
(trouwes, dan gelden heel andere regels)
me virtueel geheugen word meestal niet aangeraakt, heb cacheman 4.0 geinst.
(trouwes, dan gelden heel andere regels)
me virtueel geheugen word meestal niet aangeraakt, heb cacheman 4.0 geinst.
2 keer is genoeg. Kun je het beste ook nog kleinste en grootste waarde gelijk houden (hoeft Windows niet steeds te resizen)
720 is echt veel te veel (en zonde). Eigenlijk merk je het vanzelf wel, heb je veel ram-vretende apps openstaan en je wil nog iets starten, dan geeft windhoos wel aan dat er niet meer genoeg ruimte is. Da's tevens het signaal dat je al ram had bij moeten prikken;-)
720 is echt veel te veel (en zonde). Eigenlijk merk je het vanzelf wel, heb je veel ram-vretende apps openstaan en je wil nog iets starten, dan geeft windhoos wel aan dat er niet meer genoeg ruimte is. Da's tevens het signaal dat je al ram had bij moeten prikken;-)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
2 X is genoeg, ik heb ook een swap file van 512 MB.... moet genoeg zijn.
Whatever.
720 zonde heb no 15 gb over dus dat valt wel mee, dus gewoon min en max op 512 of 256?
Je moet gewoon, bij een intern geheugen van 128 MB, 2 x 128 = 256 nemen voor MAX en MIN. Inderdaad, dan hoeft Windows niet steeds te resizen. En 720 voor een Swapfile is echt VEEEEEEEEL te veel! Als je het hebt, start dan eens Photoshop, start daarnaast bijvoorbeeld 3Dstudio MAX en laat die renderen, zet daarnaast Winamp en de koe aan en houd dan de SWAPFILE eens in de gaten. Dat kan Sysmon oid, dat proggie dat met Windoos is meegeleverd. Dan denk je wel anders over die 720 MB swap
Your ass is grass and I'm the lawnmower!
Ook bedankt allemaal.
En nee heb VWO-diploma, maar heb wel dyslexie(goed geschreven
)
En nee heb VWO-diploma, maar heb wel dyslexie(goed geschreven
Hhaha, wat een grapjas die vriwendOp maandag 19 februari 2001 21:08 schreef R2D2 het volgende:
[..]
3x je geheugen grote + 11 MB minimaal en dit x2 als max.
Weet niet waarom er 11 MB bij moet maar dat heeft een ex-collega van me ooit eens uitgezocht en het werkt veel beter dan zonder de 11 MB, trust me i tried.
Ik heb hier 512 MB, ga daar dus echt geen 1.024 GB reserveren voor virtueel geheugen, ja daaagggg.
100Mb vind W2K genoeg.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Zeg smvs en jij dan wat is een bauwvakker???
Sukkel
Sukkel
beste is om max en min zelfde te doen, ook werkt et sneller om de swap-file op een andere partitie te hebben dan je windows.
verder is het beste niet teveel mb in te stellen werkt ook weer negatief hoor. 3 a 4 gig is belachelijk.
300 mb is meestal ruim voldoende. als je geen spellen/beeldbewerking doet is 200 zelfs al wel voldoende.
win2k raadt 1.5x intern geheugen aan. ik neem aan dat dat voor win9x niet veel anders is.
verder is het beste niet teveel mb in te stellen werkt ook weer negatief hoor. 3 a 4 gig is belachelijk.
300 mb is meestal ruim voldoende. als je geen spellen/beeldbewerking doet is 200 zelfs al wel voldoende.
win2k raadt 1.5x intern geheugen aan. ik neem aan dat dat voor win9x niet veel anders is.
Verwijderd
Ik draai in w98 met 512Mb, heb de swap staan op 32Mb max en min. alleen omdat sommige spellen daar om vragen en nooit problemen.
Vraag me af wat ik dan niet moet doen met een swap file
volgens mij heb ik die niet eens nodig
Check mijn specs maar..........
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
ik zie dat je windows draait dus heb jij zeker wel een swap file nodig.Op donderdag 22 februari 2001 10:30 schreef BYM het volgende:
Oke dat begrijp ik, maar hoe groot moet ik hem zettenOp donderdag 22 februari 2001 10:40 schreef WhiteMan het volgende:
[..]
ik zie dat je windows draait dus heb jij zeker wel een swap file nodig.
Niet dat ik geen ruimte heb ofzo.......
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Pagina: 1