Ik heb de volgende code:
Op mijn lokale XAMPP werkt dit perfect, ik krijg netjes de titel en auteur naar boven. Ik blij, uploaden naar host, krijg ik niets.
Dus maar even een print_r van $preboek gedaan. Lokaal gaat dat ook goed, maar op de server geeft het een lege array.
Ik dacht dat het misschien aan verschillende versies van PHP kon liggen, maar nee: beide draaien op 5.2.5 leert een phpinfo me.
Iemand een flauw idee waar dit aan kan liggen? Want mijn ideeën beginnen een beetje op te raken...
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <?php $data = implode("",@file("http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/Endeca_BookBrowse-StartSearch?price=0&ISBN=9039520976")); preg_match_all('#Section=BOOK">(.*?) <table cellpadding="0" cellspacing="0" border="0"> <tr><td colspan="2">#s',$data,$preboek); foreach ($preboek[1] as $tussenkey => $pre2boek) { preg_match ('#BOOK">(.*?)</a>#',$pre2boek, $boek); $titel = $boek[1]; unset($boek); preg_match ('#\| (.*?)<br>#',$pre2boek, $boek); $auteur = $boek[1]; unset($boek); } echo "Titel: $titel<br> Auteur: $auteur"; ?> |
Op mijn lokale XAMPP werkt dit perfect, ik krijg netjes de titel en auteur naar boven. Ik blij, uploaden naar host, krijg ik niets.
Dus maar even een print_r van $preboek gedaan. Lokaal gaat dat ook goed, maar op de server geeft het een lege array.
Ik dacht dat het misschien aan verschillende versies van PHP kon liggen, maar nee: beide draaien op 5.2.5 leert een phpinfo me.
Iemand een flauw idee waar dit aan kan liggen? Want mijn ideeën beginnen een beetje op te raken...
Tjolk is lekker. overal en altijd.