Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wilde laats weer proberen mijn Fifa 2005 opnieuw te installeren. maar tijdens het installeren krijg ik de volgende error.

Afbeeldingslocatie: http://i20.photobucket.com/albums/b234/bjorn123/fifa2k5error.jpg

dit is dus gewoon via de orriginele cd installatie. nu is dit al een ouder spel dus ik betwijfel dat inruilen mogelijk is. heb gezocht op google en kom op een paar fora's tegen dat waarschijnlijk de enigste oplossing een andere cd zien te krijgen is. nu is mijn vraag.

is er iemand die mischien een andere oplossing heeft waar mee ik dit kan oplossen zodat ik het spel gewoon kan installeren.

alvast bedankt,

Verwijderd

De CD zal wel beschadigd zijn vrees ik. Probeer 'm nog ergens in een grabbelbak te vinden voor een knaak.

Je kunt proberen om een image van je CD te trekken of dat je met IsoBuster de file nog van de CD kunt hengelen.

Verwijderd

Is de CD wel schoon?
Als je de CD 'handmatig' kopieert naar de harde schijf, dat gaat wel goed?

Anders gewoon de minder legale versie downloaden, maar dat moet je zelf uitzoeken.

Verwijderd

Topicstarter
de cd is gewoon schoon enzo geen krassen op of niks. ik zal eens proberen om de schijf naar de pc te kopiëren en zien of 't dan lukt. ik laat nog wel horen of 't lukt!

en bedankt voor 't snelle antwoord zo laat op de avond :)

edit*

Probleem 1 is getackled naar het kopieren van cd1 naar de hd op geeft hij het probleem niet. enigste probleem nu is dat cd2 helemaal niet herkent wordt door de cd/dvd drive. thx voor de oplossing van het 1ste probleem in ieder geval. op naar het minder legale circuit nu maar denk ik

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2008 01:47 ]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Downloaden van internet.
Dat mag, je hebt een origineel (en dus in principe een licentie) lijkt me dan.

Opgelost? :)