Toon posts:

laptop kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 576 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik wil graag een laptop kopen.
Ik wil er op gamen wel van die zware spellen
zoals crysis en ik wil het ook gebruiken voor mijn studie ICT.
Accu duur ik wil wel dat het 2 tot 3 uur mee kan.
Mijn totaal prijs 1500 euro.
Ik heb ook gehoord dat ze niet bedoeld zijn om te gamen omdat ze te heet worden misschien dat ik een extra cooler kan nemen?
maar mijn klas genoot heeft ook een laptop videokaart 8600 gt 512 mb zonder extra cooler en hij kan crysis ook op medium spelen.
Ik zou het erg op prijs stellen als iemand me kan helpen :)

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-01 17:08

BHQ

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 22:59:
Ik heb ook gehoord dat ze niet bedoeld zijn om te gamen omdat ze te heet worden
Wat is te heet? Waarom, mocht dit problemen opleveren, brengen ze deze alsnog notebooks op de markt?
Ik zou het erg op prijs stellen als iemand me kan helpen :)
Nee.

CSL Beleid
CSL FAQ

[ Voor 10% gewijzigd door BHQ op 13-06-2008 23:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Yapser schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:03:
[...]

Wat is te heet? Waarom, mocht dit problemen opleveren, brengen ze deze alsnog notebooks op de markt?

[...]

Nee.

CSL Beleid
CSL FAQ
Ik heb het op gezocht op Google en veel mensen zeggen dat een notebook dan te heet word en dat de spel wat je dan aan het spelen bent slomer gaat lopen.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:18

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Wanneer de laptop gebruikt gaat worden voor games, wordt deze altijd heter dan een desktop. Punt.

Welke modellen heb je zelf op het oog? Heb je überhaupt al gezocht naar laptops die zware games aan kunnen?

Er zijn apparaten in omloop die een 8800GT aan boord hebben...

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

maar die kosten meer dan 1500 euro

Ik heb ook een laptop gekocht zodat ik er OOK op kan gamen, zelfs mindere grafische spellen doen het er niet goed op. en dat met een 8600GT ddr3

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Laptops zijn nou eenmaal niet om op te gamen vooral niet als je ook nog lang met de accu wil. Er zijn wel laptops met SLI zelfs, maar die hebben bijna geen accuduur en zijn enorm duur. Misschien kun je een wat goedkopere laptop kopen en dan een game systeempje er bij. (of een console er bij kopen)

• msicaron
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-01 07:10
Heb je bij dell al eens gekeken? Ik denk dat je daar het meeste succes gaat hebben voor een gaming laptop.

Ivm met het warm worden.. Ik werk ook continu op laptop en heb hier niet echt last van.. Ik speel er een aantal kleinere games op maar geen CS oid. Je kan altijd een nootbook koeling aanschaffen of zelf maken, kwestie van extra warmte wat makkelijker af te voeren. In elk geval als je er op wil gamen ga je met 1500€ niet toekomen of nipt toekomen en koop je beter een desktop..
Zware games zoals je in ts voorsteld zijn niet bedoeld om op laptop te spelen..

Om welke reden kies je voor een laptop ipv een desktop?

Werk als je gamed zeker met een extern keyboard zodat je pc beter kan verluchten. En monitor je temps eens (stressed) zodat je weet of een cooler noodzakelijk is of niet (achteraf dan; je moet deze niet meteen kopen)

'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-01 15:29
Koop een Acer 5920G voor je studie, en een PS3 voor je games. Ben je nog goedkoper uit ook, en kun je toch de mooiste games spelen.

Homey — Critics are those without skills to create.

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-12-2025
Wat een slecht topic...

Ten eerste zijn er geen laptops die met gemak Crysis op high trekken. Ten tweede koop je voor dat geld een dikke desktop die dat wel kan. Ten derde: dit alles had je zelf uit kunnen zoeken met Google.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-01 17:08

BHQ

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 23:13:
[...]
Ik heb het op gezocht op Google en veel mensen zeggen dat een notebook dan te heet word en dat de spel wat je dan aan het spelen bent slomer gaat lopen.
Lijkt me sterk dat een fabrikant een laptop uitbrengt die -niet- in staat is alle hardware erin aquedaat te koelen, ook wanneer het maximaal belast wordt :? Op fouten in het design na..
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 09:20:
zelfs mindere grafische spellen doen het er niet goed op. en dat met een 8600GT ddr3
Wat beschouw je als 'mindere grafische spellen?' een 8600GT is nou geen zeer beroerde laptopkaart.
Meld dat dan niet ;)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Beste f4316043160,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.