Toon posts:

Azerty alternatief product

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Woensdag 11 juni heb ik een order geplaatst bij Azerty (in de avond). Ik heb bij commentaar gezet dat ik het wilde ophalen op zaterdag rond de klok van drieën. Azerty heeft vandaag een mail gestuurd dat twee producten nog niet aanwezig waren. Dat waren de AeroCool GateWatch 2 en de EVGA 9800GX2 SSC. Nou heb ik de GateWatch niet zozeer nodig, maar de videokaart wel. Is er toevallig bij Azerty een mogelijkheid om voor een alternatief product te kiezen? Ja, ik heb er namelijk nog nooit bij besteld en ik wil het graag horen van jullie. Dat ik er morgen heen rij met mijn ouders en zeg van; geef me maar een andere 9800GX2 en laat die GateWatch 2 maar zitten. Is dat mogelijk of onmogelijk?

Alvast bedankt!

Adam Vermaat.

Verwijderd

De winkel zelf ken ik niet, maar ik denk dat als je aan de balie komt dat ze je wel een vervangend product kunnen leveren. Maar als ik jouw was zal ik sowieso even een belletje plegen morgen ochtend. Ik neem aan dat ze het wel willen doen voor je als je gewoon telefonisch voorlegt. Je hebt het opzich wel besteld maar je hebt altijd wel een bedenktijd.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:18:
De winkel zelf ken ik niet, maar ik denk dat als je aan de balie komt dat ze je wel een vervangend product kunnen leveren. Maar als ik jouw was zal ik sowieso even een belletje plegen morgen ochtend. Ik neem aan dat ze het wel willen doen voor je als je gewoon telefonisch voorlegt. Je hebt het opzich wel besteld maar je hebt altijd wel een bedenktijd.
Ze zijn niet bereikbaar in het weekend, alleen hun afbaalhalie is open. www.azerty.nl

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-01 15:13
Niemand hier kan je met zekerheid zeggen of er een alternatief produkt leverbaar is...

Of het moet al iemand van Azerty zelf zijn..

[ Voor 21% gewijzigd door Hoyden op 13-06-2008 20:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoyden schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:23:
Niemand hier kan je met zekerheid zeggen of er een alternatief produkt leverbaar is...

Of het moet al iemand van Azerty zelf zijn..
Ze zeggen dat ze met reallife indicatie werken en ik zie een aantal 9800GX2 op voorraad.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-01 15:13
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:27:
[...]
Ze zeggen dat ze met reallife indicatie werken en ik zie een aantal 9800GX2 op voorraad.
Dan is de kans dus groot dat ze wel iets alternatiefs hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Hoyden schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:28:
[...]

Dan is de kans dus groot dat ze wel iets alternatiefs hebben...
De vraag is dus echter, doen ze daaraan? Niet dat ik als ik morgen ga rijden dat ik voor niets kom of zo...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2008 20:30 ]

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-01 19:03
I shop daar zo vaak.
Annuleren of alternatief produkt doen ze nooit moeilijk over.
Maar om eerlijk te zijn deed ik dit altijd via mail.
Nooit op de afhaaldag zelf.

[ Voor 33% gewijzigd door rav994 op 13-06-2008 20:33 ]

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Via internetbestellingen doorgaans wel (mijn ervaring althans) dus ik denk dat ze in de shop er ook niet moeilijk over doen... omzet is omzet :)

En wat al eerder is gezegd... alleen Azerty kan je het verlossende antwoord geven. Probeer anders een reply op je ordermail, die beantwoorden ze ook wel op zaterdag dacht ik.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 3 mailtjes gestuurd :P 2 hele korte, en ééntje waar ik iets echt probeerde te vertellen

de 1e: Ik kan de producten veranderen als dat mogelijk is dat wel op voorraad is?

2e: Ik zie dat de 9800GX2 van Asus nog op voorraad is, kan ik dat daarin veranderen en misschien de AeroCool Gatewatch 2 verwijderen van de order?

Ziet u daar een mogelijkheid in?

3: Referentie: Bestelling.

Ordernummer: 129615-1

Geachte Azerty Verkoop,

Vandaag heb ik een mailtje van uw college Fransisca van den Ende ontvangen met het bericht

dat er nog twee producten moesten binnenkomen. Ik heb deze computer namelijk nodig, voor maandag.

Ik heb gelezen dat je producten kunt veranderen, is dat inderdaad mogelijk want anders kom ik het alsnog morgen ophalen.

Het gaat om de volgende 2 producten:

EVGA Geforce 9800GX2 SSC.

AeroCool Gatewatch 2, Zwart.

Als er een mogelijkheid is om deze producten te veranderen of te verwijderen, graag.

Graag zou ik de AeroCool Gatewatch 2 van de order willen verwijderen. En de Geforce 9800GX2 SSC

graag willen veranderen in een andere 9800GX2 die ik morgen eventueel kan komen ophalen.

Als dat niet zo het geval is, is het dan mogelijk om morgen alle spullen op te halen en die twee producten te annuleren?

Excuses voor de overlast.

Met vriendelijke groeten,

Adam Vermaat.

Nog niets ontvangen uiteraard omdat ik het mailtje kreeg om 17:03, dus ik kon toen ook niet meer bellen...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2008 20:36 ]

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-01 17:24
Orders die niet verzameld waren kon ik altijd wel afhalen (gewoon besteld en meteen er heen :P) dus ik neem aan dat ze er geen probleem van maken.

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Topicstarter
NoepZor schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:36:
Orders die niet verzameld waren kon ik altijd wel afhalen (gewoon besteld en meteen er heen :P) dus ik neem aan dat ze er geen probleem van maken.
Voor de rest is alles er ook, alleen die 2 producten niet :( Dus het beste voor mij is om gewoon morgen te gaan? want ik wil echt mijn onderdelen...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2008 20:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:40:
[...]
Voor de rest is alles er ook, alleen die 2 producten niet :( Dus het beste voor mij is om gewoon morgen te gaan? want ik wil echt mijn onderdelen...
Het is en blijft een webshop, 'op voorraad' zou ook 'op voorraad' bij de leverancier kunnen zijn en niet in de winkel zelf. Immers, een webwinkel houdt de voorraden zo klein mogelijk aangezien dat financieel het aantrekkelijkst is.

Gewoon morgenochtend even bellen of erlangs gaan en anders gewoon even Eindhoven in duiken: meer dan voldoende winkels in de buurt waar grafische kaarten te koop zijn!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:54:
[...]

Het is en blijft een webshop, 'op voorraad' zou ook 'op voorraad' bij de leverancier kunnen zijn en niet in de winkel zelf. Immers, een webwinkel houdt de voorraden zo klein mogelijk aangezien dat financieel het aantrekkelijkst is.

Gewoon morgenochtend even bellen of erlangs gaan en anders gewoon even Eindhoven in duiken: meer dan voldoende winkels in de buurt waar grafische kaarten te koop zijn!
Dus ik kan ook gewoon de spullen meenemen die er op dat moment zijn en andere die er niet zijn te laten annuleren? En Eindhoven is voor mij te ver :) Apeldoorn is voor mij dichtbij, of Arnhem, dat kan ook. Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga morgen vroeg is lekker langs ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2008 20:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:57:
[...]
Dus ik kan ook gewoon de spullen meenemen die er op dat moment zijn en andere die er niet zijn te laten annuleren? En Eindhoven is voor mij te ver :) Apeldoorn is voor mij dichtbij, of Arnhem, dat kan ook. Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga morgen vroeg is lekker langs ;)
Ik dacht dat het pand van Azerty in Eindhoven zat, maar dat zit blijkbaar in Raalte :P was even in de war met 4launch O+

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 21:19:
[...]

Ik dacht dat het pand van Azerty in Eindhoven zat, maar dat zit blijkbaar in Raalte :P was even in de war met 4launch O+
Haha oke, in Raalte dus :P Voor mij in Apeldoorn. En Azerty zal vast en zeker niet moeilijk doen over het feit dat ik graag een andere videokaart wil. Ze moeten zich kunnen verplaatsen in de consument. Moet ik ook =)

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-01 11:11

Bejit

Svenska Faderland

Azerty is een van de meest relaxed webshops die ik ken.(Ondanks de grote van Azerty)

Je kan ze ook gewoon bellen(Geen idiote lange wachttijden) en regelen ze het zo voor je.

Systeempje

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:24
Grootte. En ze doen dingen totaal random, meestal regelen ze alles heel tof voor je maar ik ben ook al een keer vet genaaid door ze.

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

offtopic:
(ik vind het een te kleine vraag voor eigen thread)

ik heb bij azerty een preorder gedaan, maar vervolgens is de prijs €30,- gezakt. Betaling is echter al gedaan. Is er een kans op teruggave van die €30,-?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 18:54:
offtopic:
(ik vind het een te kleine vraag voor eigen thread)

ik heb bij azerty een preorder gedaan, maar vervolgens is de prijs €30,- gezakt. Betaling is echter al gedaan. Is er een kans op teruggave van die €30,-?
Neem contact op met Azerty?

En anders kun je altijd nog het product direct retour sturen gezien de wet 'koop op afstand' en het product vervolgens bestellen voor de prijs die goedkope prijs. Wel ben je verzendkosten kwijt...

Een pre-order is altijd een risico, maar nogmaals: neem contact op met Azerty, ze zijn de moeilijkste niet

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:47

Japie.G

Colour Classic

woon zelf in Raalte,

Azerty heeft een mooi nieuw pand waar het magazijn bij de shop zit. Op zaterdag zijn er echter alleen verkoopmedewerkers aanwezig volgens mij. Hoop voor je dat ze toegang tot het magazijn hebben (lijkt me wel..). Is dat het geval doen ze nooit moeilijk om een order ter plekke te wijzigen! Althans, ik heb al zovaak wat gewijzigd omdat ik het direct nodig had, nog nooit problemen ondervonden!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

Pagina: 1