Als ik in Vista Ultimate mijn power plan wil wijzigen van "Balanced" naar een ander power plan (bv. "High Performance") dan lukt dit niet. Ik klik de radiobutton aan voor het andere power plan, maar de radiobutton selectie springt automatisch terug naar "Balanced".
Ik heb ook al getracht om een nieuwe power plan aan te maken, maar wederom hetzelfde liedje. Als ik dus mijn zelfgemaakte power plan aan klik, dan schiet de radiobutton selectie terug naar "Balanced".
Ik heb al gezocht op Internet (google, microsoft site, vista fora), maar vind daar alleen maar handleidingen over hoe ik een powerplan moet maken (wat ik uiteraard al weet en niet echt ingewikkeld is).
Is er iemand met soortgelijke ervaringen en een mogelijke oplossing?
Ik heb ook al getracht om een nieuwe power plan aan te maken, maar wederom hetzelfde liedje. Als ik dus mijn zelfgemaakte power plan aan klik, dan schiet de radiobutton selectie terug naar "Balanced".
Ik heb al gezocht op Internet (google, microsoft site, vista fora), maar vind daar alleen maar handleidingen over hoe ik een powerplan moet maken (wat ik uiteraard al weet en niet echt ingewikkeld is).
Is er iemand met soortgelijke ervaringen en een mogelijke oplossing?
| Specs Aurora24 | My music |