Toon posts:

Probleem met S.T.A.L.K.E.R

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Als ik Stalker probeer te spelen (net geinstalleerd, en legaal gekocht)
dan ziet de lucht er zo uit:
klik hier

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Mijn laptop zou dit in principe goed moeten kunnen draaien en alle drivers zijn up to date.
Specs:
1gb RAM
1,66Ghz Core 2 Duo
Nvidia GForce GO 7400

reso: 1920 x 1200 maar bij het gewone laptop scherm met 1280 x 800 doet hij hetzelfde.

Ik heb alle patches van stalker geinstalleerd maar niks helpt.

Het spel loopt voor de rest prima, alleen de achtergrond/lucht of hoe je het wilt noemen is dus "bugged?"

Iemand die een oplossing weet?

Thx

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
S.T.A.L.K.E.R. spelen met een 7400 Mobile op 1920*1200? Mooie slideshow zal dat worden!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

De meeste problemen die je ziet in STALKER zijn icm met full dynamic lightning, maar ik neem als ik je naar je specs kijk, dat je die al op static lightning heb staan.
AA op 0x/uitzetten wil ook nog wel eens wat problemen oplossen. (niet alleen in stalker, ook in je nvidia configuratiescherm)

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:14

Sebazzz

3dp

Draai hem in XP in compatibiliteitsmodus van Windows 2000. Die enige manier bij mij. Anders heb ik in STALKER kwart beeld (rest zwart, geel, of wit) met crosshair wel in her midden of geen beeld (maar wel inventory e.d.). Is in ieder geval te proberen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]