Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Of ik begrijp je post verkeerd.. Visual studio geeft jou toch gewoon netjes alle mogelijkheden?
De control plaats je vervolgens binnen een pagina, waarna je weer eventhandlers kunt maken voor je zojuist gedefinieerde events.
Syntax van de events is redelijk simpel, bijvoorbeeld:
1
2
| public event EventHandler WinkelwagenClick; public event EventHandler AfbeeldingClick; |
1
2
3
4
| if (WinkelwagenClick != null) { WinkelwagenClick(this, null); } |
Je kunt het ook uitbreiden door specifieke delegates te maken voor je events:
1
2
3
4
5
6
7
8
| public delegate void BuyHandler(int articleId); public event BuyHandler WinkelwagenClick; int articleId = 1000; if (WinkelwagenClick != null) { WinkelwagenClick(articleId); } |
[ Voor 42% gewijzigd door Brainstorm op 13-06-2008 20:17 ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Public Event AfbeeldingClick As EventHandler ........ Dim Afbeelding As New ImageButton AddHandler Afbeelding.Click, AddressOf Afbeelding_Click Afbeelding.ID = "Artikel" Afbeelding.ImageUrl = "~/Images/" & ArtikelNummer & ".jpg" Cell1Panel1.Controls.Add(Afbeelding) ........ Sub Afbeelding_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) RaiseEvent AfbeeldingClick(Me, New EventArgs) End Sub |
Maar de Sub Afbeelding_Click wordt niet getriggert als er op de afbeelding wordt geklikt... Wat doe ik fout?
Ik heb in de sub Afbeelding_Click de volgende code toegevoegd, waardoor ik zeker weet dat de event niet getriggert wordt omdat ik geen foutmelding krijg...
1
2
3
4
5
| Sub Afbeelding_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Dim a As Integer = 0 a = 100 / a RaiseEvent AfbeeldingClick(Me, New EventArgs) End Sub |
[ Voor 38% gewijzigd door Swerfer op 14-06-2008 13:33 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik had bij de textbox geen txtbx.ID = blaat maar alleen ID = blaat staan, en dat zorgde er uiteindelijk voor dat de events niet werden gertiggerd
Heeft me een halve dag zoeken en een hoop vraagtekens gekost