Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PaulEm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-02 07:52
Ik heb net mRouter geinstalleerd op mijn Laptop waarop een Bluetooth USB stick is aangesloten.
Vervolgens heb ik GnuBox geinstalleerd op mijn telefoon, en een nieuwe access point "Bt" aangemaakt.
Gek genoeg krijg ik Bt(01) te zien als AccessPoint, maar wanneer ik een AccessPoint wil instellen zie ik gewoon "Bt" dus dat lijkt me wel goed.

Nu heb ik mRouter geconfigureerd zoals het op Internet staat, je COM poort toevoegen. Echter, wanneer ik nu met mRouter naar mijn telefoon wil connecten geeft hij een foutmelding:
"Failed to connect to Paul

Reason: Het aangevraagde adres is niet geldig in de context van het adres.
Error Number: 80072741"

Als ik nu met GnuBox ga zoeken naar verbindingen zie ik mijn Laptop er verder ook niet bij staan..
Weet iemand wat ik fout doe? Moet ik toevallig nog instellingen op mijn computer doen?

P.S. Het leek mij niet verstand om dit in het N70 & N72 topic te posten aangezien het probleem eerder bij mRouter ligt (Denk ik) :9

Edit:
Heb net even de nieuwste firmware geinstalleerd op de telefoon, kennerlijk alweer 3 versies hoger ;)
Nu heb ik wel gewoon een netwerkje "Bt" aan kunnen maken zonder dat hij er "Bt(01)" van maakte.
Alsnog werkt het draadloos internet niet! :?

[ Voor 11% gewijzigd door PaulEm op 13-06-2008 19:53 ]

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Is het inmiddels gelukt? Op mijn E50 heb ik het met behulp van de documentatie aan de praat gekregen, met errors kom je wellicht verder in de troubleshooting walkthrough. De ip adressen van mijn DNS moest ik wel handmatig opgeven.

[ Voor 9% gewijzigd door begintmeta op 06-11-2008 11:54 ]