Ook FF en nergens last van, dus id, gooi je cache eens leeg 
Overigens kan zoiets ook door een brakke verbinding komen, maar dan zou je het op andere fora denk ik ook moeten hebben. Kwestie van ff testen
Overigens kan zoiets ook door een brakke verbinding komen, maar dan zou je het op andere fora denk ik ook moeten hebben. Kwestie van ff testen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
ik heb net m'n cache geleegt, ik heb meteen alles schoongemaakt met ccleaner.
maar het probleem is er nog steeds, de frontpage en GoT zijn beide ook erg langzaam.
GoT heeft trouwens ook rare & uitgerekte afbeeldingen bij mij.
maar het probleem is er nog steeds, de frontpage en GoT zijn beide ook erg langzaam.
GoT heeft trouwens ook rare & uitgerekte afbeeldingen bij mij.
Volgens mij blokkeer je tweakimg.net , de plek waar een deel van onze plaatjes vandaan komen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Lijkt me niet logisch, hij heeft de plaatjes wel, maar ze zijn door elkaar gehusseld. De plaatjes zijn allemaal naar hun normale formaat uitgerekt, alleen staan er de verkeerde plaatjes. Kijk maar eens bij het tweede plaatje naar het niveaufilter, allemaal smileys, terwijl de plaatjes van het niveau weer iets hoger staan.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
True, mijn eerste gok zou ook het profiel/cache zijn, maar als dat niet werkt blijft mijn tip als enige over
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
dit is sowieso geen bug aan onze kant. Het lijkt toch sterk op cache-corruptie...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()