Laatste tijd meer ZDnet? Toch maar liever niet?

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:10
Sinds een tijdje (ik moet mss niet veel zeggen want een aantal submits komen van mij en hebben als source ZDnet, maar daar vraag ik dan achter om liever geen ZDnet als source te gebruiken) merk ik dat we wel vrij vaak een artikel op de FP krijgen voorgeschoteld met daarin vermeldingen en verwijzingen naar een ZDnet artikel.

Persoonlijk ben ik geen echte fan van ZDnet, als je even kijkt hoe het daar aan toe gaat mbt tot reacties en manier van reageren en de vaak kleine foutjes die toch wel veel betekenen voor een IT'er/tweaker dan heb ik toch niet altijd een comfortabel gevoel bij het feit dat Tweakers.net zo vaak naar ZDnet verwijst.

Wat is jullie mening daar over? Hoe vinden jullie dat? Ben ik nu aan het muggenziften of ...

Ik had het liever niet meer gezien, imho acht ik Tweakers.net professioneler en informatiever en correcter dan een site zoals ZDnet...

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-02 18:32

mace

Sapere Aude

offtopic:
Ga nou niet naast je schoenen lopen omdat je zo edelmoedig bent hé? :+

Ik heb ook niet zo'n hoge pet op van ZDnet, maar ik heb er verder geen problemen mee als het als bron gebruikt wordt, als de facts maar een beetje gechecked worden.

• HyperBart
Ik heb ook niet zo'n hoge pet op van ZDnet, maar ik heb er verder geen problemen mee als het als bron gebruikt wordt, als de facts maar een beetje gechecked worden.
[/quote]
Mja, imo verdienen ze die eer eigenlijk niet :X :$

heb daar nog eens de hele reactie stack wakker geschud met een paar flames omtrent hun schrijfstijl en verwijzingen dat Tweakers beter is...

offtopic:
[quote]mace schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:41:
[ot]Ga nou niet naast je schoenen lopen omdat je zo edelmoedig bent hé? :+[/][/quote]
neejoh, ik ben geen Nederlander :*)
Back ontopic ;)
[quote]

[ Voor 50% gewijzigd door HyperBart op 13-06-2008 18:03 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wij doen niet aan hoge petten of juist niet - als ze een goed verhaal hebben en we schrijven daarover, dan verwijzen we naar ze. Da's wel zo eerlijk. Dat ze de rest van hun site- en/of communitymanagement niet goed voor mekaar hebben, well, dat lijkt me hun probleem.

Als je T.net zoveel beter vindt, vinden we dat natuurlijk fijn O+ maar dat je daar gaat lopen flamen is weer niet OK. Zij doen het op hun manier, wij het op onze manier en dat heeft iedereen maar te respecteren. Bovendien: niet flamen is onderdeel van onze manier, je kan dus niet met getroll uitdragen dat T.net zoveel beter is ;)

Sowieso: het internet is veel te groot om je over alle slechte sites druk te maken. Trust me on that :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• HyperBart
Rataplan schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 14:29:
Wij doen niet aan hoge petten of juist niet - als ze een goed verhaal hebben en we schrijven daarover, dan verwijzen we naar ze. Da's wel zo eerlijk. Dat ze de rest van hun site- en/of communitymanagement niet goed voor mekaar hebben, well, dat lijkt me hun probleem.
Hmm, tot daar dan, ik kan er nog wel wat inkomen.
Ik merk ook wel dat diegenen die een artikel schreven en waar ik van gesubmit had, dat ze ook wel vaak een alternatieve bron proberen te zoeken
Als je T.net zoveel beter vindt, vinden we dat natuurlijk fijn O+
Ach, jullie doen zo goed jullie best O+ , en het is imo ook echt veel beter, hier heb je tenminste juiste benamingen, juiste manieren van schrijven, er wordt gelet op details die toch wel bij de tweaker een verschil uitmaken, de woorden zijn goedgekozen...
maar dat je daar gaat lopen flamen is weer niet OK. Zij doen het op hun manier, wij het op onze manier en dat heeft iedereen maar te respecteren. Bovendien: niet flamen is onderdeel van onze manier, je kan dus niet met getroll uitdragen dat T.net zoveel beter is ;)
Whow whow :D , ik heb het misschien iets TE cru gezegd bij mijn tweede post; ik heb gewoon op een aantal punten vergeleken en kreeg daarin wat bijval van een aantal mensen daar...

Nu, ik kreeg achteraf wel nog een soortement van iemand die aan het posten was onder mijn nickname, dus als je daar wat op zoekt dan kom je "reacties" tegen die niet van de echte HyperBart zijn...

Ik heb daar niet de halve community anonieme bezoekersgroep wakkergeschud... ;)
Sowieso: het internet is veel te groot om je over alle slechte sites druk te maken. Trust me on that :+
Oh, als ik dat deed, dan zat ik nu in een dwangbuis... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door HyperBart op 14-06-2008 17:24 ]

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Negen keer sinds begin maart. Dat valt toch wel mee :)
http://tweakers.net/archieven?keyword=zdnet&x=0&y=0
Pagina: 1