Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Nette platen. Is er bij de laatste foto iets misgegaan met je sharpening? Hij kijkt zo onrustig weg.
This too shall pass
ik hou niet van dieren, maar #1, serieus nice
mijn vrouw is tijdens haar studie in Zambia geweest voor stage. helaas was ik toen niet in de gelegenheid om haar te bezoeken.. sweet memories (for her lol)
in ieder geval mooie foto's! 2,4 en 5 vind ik persoonlijk de top 3.
de laatste vind ik ook erg onrustig kijken. bij sommige zijn de witte veren misschien wat overbelicht, maar ik kan me voorstellen dat het lastig fotograferen is met de afrikaanse zon vol op je knar
is het mogelijk de foto's door te linken naar iets grotere varianten zodat we wat meer detail kunnen bewonderen?
al met al net werk!
edit: had je overigens genoeg aan het tele bereik van de 70-300? en beviel de VR?
in ieder geval mooie foto's! 2,4 en 5 vind ik persoonlijk de top 3.
de laatste vind ik ook erg onrustig kijken. bij sommige zijn de witte veren misschien wat overbelicht, maar ik kan me voorstellen dat het lastig fotograferen is met de afrikaanse zon vol op je knar
is het mogelijk de foto's door te linken naar iets grotere varianten zodat we wat meer detail kunnen bewonderen?
al met al net werk!
edit: had je overigens genoeg aan het tele bereik van de 70-300? en beviel de VR?
[ Voor 6% gewijzigd door Spikey op 14-06-2008 10:50 ]
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Stuk voor stuk prachtige foto's
Soms ietwat onrustige bokeh, maar dat past er eigenlijk wel bij
The devil is in the details.
De laatste foto laat zien dat niet alle bokeh even mooi en rustig wordt met deze lens, qua sharpening heb ik niets geks gedaan. Grotere versies heb ik op het moment nog even niet gemaakt, behalve het orgineel.
Voor het betere vogelwerk was meer telebereik dan 300mm zondermeer welkom geweest, bijna alle foto's zijn wel een crop uit de oorspronkelijke foto. Voor alle overige dieren was 300 mm zeker voldoende. VR ben ik zeker heel blij mee en heeft een stuk meer foto's mogelijk gemaakt die anders niet gelukt zouden zijn (zoals foto's van een luipaard bij schijnwerperlicht in het donker
)
Voor het betere vogelwerk was meer telebereik dan 300mm zondermeer welkom geweest, bijna alle foto's zijn wel een crop uit de oorspronkelijke foto. Voor alle overige dieren was 300 mm zeker voldoende. VR ben ik zeker heel blij mee en heeft een stuk meer foto's mogelijk gemaakt die anders niet gelukt zouden zijn (zoals foto's van een luipaard bij schijnwerperlicht in het donker
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Pagina: 1