R7 9850X3D + ASUS ROG X870E APEX + RTX 5090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38 + Seasonic PRIME TX-1300 ATX3
Ik heb het voor een tijdje geleden wel gehad, als ik uit een spel kwam(8800gt). Waar het precies aan lag weet ik niet, maar met ''refresh'' was het weer verdwenen
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Als je weer oude drivers probeert; pre-17x.xx dus, heb je er dan last van? Zo nee, doe eens een nieuwe Windows installatie. Misschien een wat radicale oplossing, maar zo kun je problemen wel uitlsuiten.
Toen waren beige computers heel gewoon.
Dit probleem heb ik ook met mijn 8800GT en 175.16, af en toe textures die op zwart springen in o.a. Civ4, en bij Europa Universalis 3 verschijnen opeens verkeerde textures. Opvallend is dat alt-tabben het probleem verhelpt. Juist daarom heb ik er niet veel moeite ingestoken (hoogstwaarschijnlijk geen hardware issue), maar zo te zien is het niet uniek voor mij. Ik draai trouwens WinXP, en het trad zowel voor als na SP3 install op. Ook clean install heeft niets veranderd.
Oslik blyat! Oslik!
Ik kreeg laatst na het kijken van een film ineens artifacts in windows. Na een reboot was het weer goed en sindsdien geen last meer van gehad(ook niet in games, hoewel al eerder ik ook zwarte vlakken kreeg in BF2). Ik dacht eerst dat het aan me videokaart lag, maar in windows artifacts en in games niet lijkt me onmogelijk. Ik zit ook met die drivers(wel onder vista en 8800 gtx). Toch maar eens kijken voor oudere driver.