Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 09:46
Er zijn een aantal zaken die de accu van de hedendaagse WM phones (zelf heb ik een samsung I780) drastisch leeg trekt;
De belangrijkste twee zijn volgens mij ;

-scherm
-3g connectiviteit

Ik ben op zoek naar een tool die de 3g verbinding stoptzet en puur via gprs verbinding maakt.
Ik ben bewust van verschillende tools, die de 3g daverbinding verbreken na een interval, maar toch is hier sprake van een 3g verbinding?

Een tool die switched tussen 2g en 3g zou mooi zijn, verdere suggesties zijn natuurlijk welkom.

[ Voor 4% gewijzigd door knights16 op 13-06-2008 14:48 ]

PVoutput

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-11 22:06
niet echt een oplossing van je probleem, maar toch vermeld ik t maar even... op ebay kan je meestal voor een euro of 4 incl verzenden een extra accu voor je WM phone kopen. ik heb hier thuis 2 accu's liggen en op school ook 1, zodat ik altijd van genoeg power ben voorzien. ook zet ik zo veel mogelijk mijn BT uit, trekt namelijk ook veel van je accu. er zit bij connection manager een knop "gegevensverbinding" en als je daar op drukt gaat bij mij de dataverbinding aan/uit. je hebt nl als je je tel niet gebruikt helemaal geen dataverbinding nodig. als je die nodig hebt maakt hij vanzelf wel weer verbinding.

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bij mijn tytn2 helpt het als ik BT aan zet. Scheelt me om de een of andere duistere reden ongeveer een dag standby.

I, for one, like Roman numerals

• DenTeD123
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Def_P schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 15:00:
Bij mijn tytn2 helpt het als ik BT aan zet. Scheelt me om de een of andere duistere reden ongeveer een dag standby.
aan of uit zet?

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dacht toch dat het er duidelijk stond: AAN
Das t rare ervan.

[ Voor 18% gewijzigd door Def_P op 13-06-2008 15:03 ]

I, for one, like Roman numerals