Toon posts:

Harman/Kardon DVD 37aansluiten op Samsung LCD TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Sinds kort heb ik een LCD Televisie (Samsung LE32A457) en een nieuwe Harman Kardon set. De DVD-speler en de receiver van deze set hebben helaas geen HDMI aansluiting. Het gaat om een HK DVD 27 en een AVR 137.

Ik heb al een optische kabel gekocht om het geluid zo optimaal mogelijk van mijn DVD-speler naar mijn receiver te laten lopen. Ik moet nog een kabel trekken vanaf de DVD-speler naar mijn televisie.

Mijn vraag is:

Met welk type kabel krijg ik een zo zuiver mogelijk beeld op mijn televisie? En is hier eventueel een merk in aan te raden?

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58
Mocht het mogelijk zijn, Component (rood,groen,blauwe tulp) en anders een willekeurige scart kabel die alle pinnen gebruikt met vergulde aansluitingen.
Plus minus component 25 tot 30 euro en de Scart kabel 15 tot 20 euro .

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-02 17:05
de dvd 37 heeft toch wel HDMI?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb het even nagekeken en ik heb een DVD 27.... en die heeft iig geen HDMI

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 10:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
GeeMoney schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 14:56:
Mocht het mogelijk zijn, Component (rood,groen,blauwe tulp) en anders een willekeurige scart kabel die alle pinnen gebruikt met vergulde aansluitingen.
Plus minus component 25 tot 30 euro en de Scart kabel 15 tot 20 euro .
Ik heb een component kabel gehaald, dat pastte namelijk wel :) Bedankt voor de hulp!!

Verwijderd

Topicstarter
Hier even een update:

Ik ben nu bezig met het aansluiten van de componentkabel... ik krijg geen beeld op de televisie, hij geeft of aan:

-Geen signaal

of

-Niet ondersteund

Iemand ervaring met dit probleem? Ik ben net al aan het spitten geweest in het Samsung LCD topic, maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer.....
Pagina: 1