afgesplitst van: Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31
Ik had het al eens over het zelf maken van een tvmeubel.
Ik ben al een tijdje bezig met het uittekenen van het geheel.
Sinds gisteren ook een 3D versie met Google Sketchup gemaakt:

Dit omdat mijn vrouw het toch eens in 3D wilde bekijken (ze snapte mijn tekening niet
).
Haar idee was om de middelste 6 vakken aan de buitenkant te plaatsen.
De kast is 1m40 breed en 65cm hoog en 50 cm diep.
Maar gisteren dus te bekijken met een collega en die zei dat 65cm helemaal niet zo hoog was. Denk dat ik dus een reken fout heb gemaakt
Moet dus een tikkeltje hoger zijn. Dat betekent dat ik meer ruimte heb. Misschien nog een buiten vak maken bovenin buiten de deurtjes waar dan de versterker en UPC media box komen oid.
Overigens de achterkant wordt nog gedeeltelijk dicht gemaakt en voor komen dan nog deurtjes, maar hier heb ik nog geen idee van wat precies.
Ik had het al eens over het zelf maken van een tvmeubel.
Ik ben al een tijdje bezig met het uittekenen van het geheel.
Sinds gisteren ook een 3D versie met Google Sketchup gemaakt:

Dit omdat mijn vrouw het toch eens in 3D wilde bekijken (ze snapte mijn tekening niet
Haar idee was om de middelste 6 vakken aan de buitenkant te plaatsen.
De kast is 1m40 breed en 65cm hoog en 50 cm diep.
Maar gisteren dus te bekijken met een collega en die zei dat 65cm helemaal niet zo hoog was. Denk dat ik dus een reken fout heb gemaakt
Moet dus een tikkeltje hoger zijn. Dat betekent dat ik meer ruimte heb. Misschien nog een buiten vak maken bovenin buiten de deurtjes waar dan de versterker en UPC media box komen oid.
Overigens de achterkant wordt nog gedeeltelijk dicht gemaakt en voor komen dan nog deurtjes, maar hier heb ik nog geen idee van wat precies.
[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 13-06-2008 14:19 ]