Bios geeft geen CPU temp aan.

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
Hoi,
Waarom geeft mijn bios inhet PC Healt menu geen CPU temperatuur aan?
Het betreft een MSI K7T Turbo met een AMD Thunderbird 1000Mhz.
Wie weet raad? :?

Verwijderd

out of range?:P
nee sorry ik weet het niet
en in windows? met bijvoorbeeld MBM?

• Murtceps
Dat is dus probleem 2 :'(
Ik krijg het hele systeem nog steeds niet aan de praat. Opstarten in DOS gaat nog net en dan slat tie op willekeurige momenten vast. Het lukt niet eens om windows te installeren... :?

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 19 februari 2001 20:40 schreef Murtceps het volgende:
Dat is dus probleem 2 :'(
Ik krijg het hele systeem nog steeds niet aan de praat. Opstarten in DOS gaat nog net en dan slat tie op willekeurige momenten vast. Het lukt niet eens om windows te installeren... :?
Misschien brak geheugen??
Probeer anders je BIOS es te shorten.
Helpt bij mij altijd als m`n peeceetje niet meer boot, omdat ie dan te ver OC-ed is.

/edit.....tiepen is errug moeilijk

• Murtceps
Ik heb er al de nieuwe bios op gegooid maar dat hielp ook niet veel. Ander geheugen heb ik ook al geprobeerd maar hielp ook niet. HD cooler erop helpt ook niet. Ik kan ook niet zien als de CPU te warm wordt want die CPU temp doet het niet... :?

Verwijderd

Check ff of je fan van je cpu cooler wel draait, en check anders ook ff of je stickertje onder op je koeler er nog opzit..
Ik heb ongeveer het zelfde gehad toen ik met coperspacers aan de gang ging, dabn werd ie gewoon te heet en stopte ie er mee, bij de 90C>:)

• Murtceps
Nope...de fan die draait wel. Het is trouwens een Spire cooler. Stikkertje heb ik eraf gehaald.
Maar is het normaal dat er geen CPU temp in de bios komt te staan? Ik heb 2 weken geleden een MSI K7T Pro2a met Duron 700 geinstalleerd bij iemand anders en die gaf wel netjes een temp aan :?
Pagina: 1