Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Delete knop doet raar..

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Wanneer 1 van onze klanten op zijn DELETE toets drukt doet hij CONTROL+ALT+DELETE.. dus kom je als het ware in het menu met Taakbeheer, Annuleren, Afmelden etc.

Weten jullie wat hiervan het probleem kan zijn?

Mvg,
D.Ester

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toetsenbord vervangen? Helderziende erbij halen?

Even serieus, denk je echt dat iemand hier iets serieus op kan antwoorden? Je geeft niet aan:
- wat voor PC het is
- wat je al geprobeerd hebt
- operating system
- software instellingen
etc etc

Ik hoop dat je geen PC-ondersteunende diensten aan die klant levert? Want een ander toetsenbord aansluiten is wel een van de eerste dingen die je moet testen.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 13-06-2008 10:59 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:58:
Toetsenbord vervangen? Helderziende erbij halen?

Even serieus, denk je echt dat iemand hier iets serieus op kan antwoorden? Je geeft niet aan:
- wat voor PC het is
- wat je al geprobeerd hebt
- operating system
- software instellingen
etc etc

Ik hoop dat je geen PC-ondersteunende diensten aan die klant levert? Want een ander toetsenbord aansluiten is wel een van de eerste dingen die je moet testen.
Het feit is dat ik gewoon even wou na kijken of iemand dit probleem wel eens heeft gehad en of die daarop een oplossing had.
Maar goed ik ga de klant even bellen, en laat hem een ander toetsenboord aansluiten op zijn pc en kijken wat het resultaat is.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:05:
Het feit is dat ik gewoon even wou na kijken of iemand dit probleem wel eens heeft gehad en of die daarop een oplossing had.
Maar daar is GoT niet voor, daar is de zoekfunctie voor. En die klant kan toch zelf aan de slag gaan en dingen uittesten?

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 13-06-2008 11:10 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:07:
[...]

Maar daar is GoT niet voor, daar is de zoekfunctie voor. En die klant kan toch zelf aan de slag gaan en dingen uittesten?
Onze klanten bellen bij elk klein probleem, maar goed hij heeft nu een nieuw toetsenboord gevonden en erop aangesloten en dit werkde. Bedankt ieder geval voor je hulp!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Mijn eerste idee was "Sticky keys" (shift paar seconden inhouden of een aantal keer indrukken)

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:11:
[...]

Onze klanten bellen bij elk klein probleem, maar goed hij heeft nu een nieuw toetsenboord gevonden en erop aangesloten en dit werkde. Bedankt ieder geval voor je hulp!
Dat jullie klanten bij elk klein probleem is vooral jouw probleem als je support moet leveren daarop. Jij bent niet onze klant en wij hebben geen enkele verplichting jouw inzetloze helpdeskvragen te beantwoorden :o

Op GoT mag je als klein bedrijfje prima posten, maar we houden je aan exact dezelfde eisen mbt eigen inzet als iedere andere gebruiker.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.