Dag Iedereen.
Ik ben momenteel bezig mij te oriënteren op een nieuwe home cinemaset. Als Receiver is mijn oog gevallen op de Onkyo TX-SR606. Dit o.a. vanwege de 4 HDMI ingangen en de volledige ondersteuning van HDMI 1.3a Waardoor niet alleen video over de kabel doorgestuurd worden naar de HDMI-Out, maar ook het geluid.
Verder ben ikzelf gewoon erg fan van het geluidsbeeld van Onkyo.
Verder heb ik een Samsung LE32R82 als LCD TV en een Samsung DCB-H360R decoder.
Momenteel heb ik een JBL SCS 178 surround set icm. een Onkyo TX-SR600E. Dit klinkt opzich niet verkeerd maar wil toch graag net wat meer.
Nu wil ik eigenlijk afstappen van een 5.1 set dus wil het zelf samenstellen.
Zelf zat ik aan de JBL ES serie te denken, of de iets oudere, maar veel voordeligere, E Serie.
Wat zijn jullie ervaringen. Het budget ligt rond de € 1200,-- voor de speakers.
Ik ben momenteel bezig mij te oriënteren op een nieuwe home cinemaset. Als Receiver is mijn oog gevallen op de Onkyo TX-SR606. Dit o.a. vanwege de 4 HDMI ingangen en de volledige ondersteuning van HDMI 1.3a Waardoor niet alleen video over de kabel doorgestuurd worden naar de HDMI-Out, maar ook het geluid.
Verder ben ikzelf gewoon erg fan van het geluidsbeeld van Onkyo.
Verder heb ik een Samsung LE32R82 als LCD TV en een Samsung DCB-H360R decoder.
Momenteel heb ik een JBL SCS 178 surround set icm. een Onkyo TX-SR600E. Dit klinkt opzich niet verkeerd maar wil toch graag net wat meer.
Nu wil ik eigenlijk afstappen van een 5.1 set dus wil het zelf samenstellen.
Zelf zat ik aan de JBL ES serie te denken, of de iets oudere, maar veel voordeligere, E Serie.
Wat zijn jullie ervaringen. Het budget ligt rond de € 1200,-- voor de speakers.