Wij beheren een internetsite voor een vereniging waar voor elk onderdeel van de vereniging een plaats is om verslagen te deponeren in de stijl van een weblog. Nu gebruiken we er een wysiwyg editor voor die in staat is metadata toe te voegen aan de tags description en keywords. Nu is mijn vraag de volgende.
Ik wil niet dat de metadata van de landingpage terugkomt op alle stukjes die geplaatst worden. Feitelijk zie ik liever dat de gebruikers een korte beschrijving en een paar trefwoorden achterlaten. Nu vermijd ik liever dat de metadata bij default leeg blijft. Daarom vroeg ik mij af of ik in de editor een commando kon geven dat er voor zorgt dat de default metadata verwijdert zogauw de editor er wat aan toevoegt. Weet iemand daar iets over?
De editor is tinyMCE, en is aangepast op Joomla.
Evt. Kan ik wel de html rechtstreeks bewerken, maar alleen in de body.
Ik wil niet dat de metadata van de landingpage terugkomt op alle stukjes die geplaatst worden. Feitelijk zie ik liever dat de gebruikers een korte beschrijving en een paar trefwoorden achterlaten. Nu vermijd ik liever dat de metadata bij default leeg blijft. Daarom vroeg ik mij af of ik in de editor een commando kon geven dat er voor zorgt dat de default metadata verwijdert zogauw de editor er wat aan toevoegt. Weet iemand daar iets over?
De editor is tinyMCE, en is aangepast op Joomla.
Evt. Kan ik wel de html rechtstreeks bewerken, maar alleen in de body.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2008 09:48 ]