Toon posts:

[HTML] App/Octet-Stream afspelen in browser

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb met Vlc een stream geopend over HTTP, UDP & RTP.
Ik wil dat die stream ook in de browser zichtbaar wordt, want als ik nu die poort aanroept waar die HTTP opdraait, krijg ik direct een file voor te downloaden met mime-type 'application/octet-stream'.

En ik wil noujuist dat die stream online te bekijken is, ik heb met de flashplayer van jw de poort aangeroepen als movie value, en ook gewoon met media player als movie value die poort.

Alleen bij beiden(jw en gewoon wmp) blijft die continu maar laden, en wordt helemaal niks van de stream afgespeelt. Hoe kan ik dergelijke stream afspelen?

bedankt,

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:05:

Alleen bij beiden(jw en gewoon wmp) blijft die continu maar laden, en wordt helemaal niks van de stream afgespeelt. Hoe kan ik dergelijke stream afspelen?
En je weet zeker dat je de juiste poorten geopend hebt in je firewall/router etc.?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 08:25

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dit heeft helemaal niks met programmeren te maken. Probeer eerst maar eens de documentatie (of support) van VLC....

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.