Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke online Occasion dealer ?

Pagina: 1
Acties:

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:47
na een overweldigend succes van tips voor het kopen van een 2e handsje (mijn dank) _/-\o_
vraag ik me af bij welke occasion dealer hebben jullie goede ervaringen, en welke te mijden ?
ook wat zijn de goede sites om te kijken voor een 2e handsje ?

ik woon zelf in Leiden en een goede dealer in de randstad heeft wel mijn voorkeur.

en zijn er ook zaken waar je voor moet oppassen, zoals auto's online zetten die er niet zijn ?, om alleen aandacht te trekken.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

Bij een BOVAG garage zit je meestal wel goed. Ik zal vooral uitkijken dat het geen handelaar is, want daar zijn zaken zoals kwaliteit en garantie ver te zoeken (ze zijn vaak wel goedkoop!)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-11 21:11
Autoweek heeft ook een soort dealer-review gedeelte.
Dat helpt wellicht iets ?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 18:03

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Met ^^

Zoek een BOVAG garage met NAP..
Handelaar = No-go, (zeker als je geen ervaring hebt...)

Zelf kun je ook altijd even specificaties online checken bij www.rdw.nl + kenteken (leuk voor die garages die er een paar pk extra bij zetten ;) )

Controleer ook of alles aan overige opties er wel echt op zit; ABS/AUDIO/AIRBAG/AIRCO die achteraf niet aanweizg blijkt te zijn is ook zo lullig..

En nog een tip; ook bij een echte garage/dealer kun je onderhandelen over de prijs... geen inruil = lagere prijs + praat er zoveel mogelijk bij; een grote beurt of distributieriem kun je er vaak zo bij praten :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 15:12

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Let wel even op het minimale bedrag voor garantie bij bovag ;)

Asus Zenbook i7 256gb

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:56

-tom-562

Oliesjeik

BOVAG zegt overigens ook niet alles.
Ik zou niet specifiek bij 1 garage gaan kijken, maar bij meerdere garage's in je regio. En je van te voren oriëntere welke auto je precies wilt, dat zoekt wat makkelijker ipv "een auto".

Vaak bu'j te bang!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:47
Ghostrider schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 09:11:
Let wel even op het minimale bedrag voor garantie bij bovag ;)
leg eens uit ? :)

en ik heb mijn oog laten vallen op een 3 deurs Ford Focus, we hebben veel auto's gehuurd en deze past het beste bij wat we zoeken 8)

.

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 16:19

Elwood Blues

87167191

Als je een auto van of > 4500 (zoiets) bij een bedrijf koopt dat is aangesloten bij de BOVAG, heb je recht op garantie, tenzij uitdrukkelijk bij de koop is afgesproken dat dit niet zo is.

Bovag Garantie

Interessant punt dat ik ook niet wist:
Betaalt u minder voor uw auto, maar altijd nog meer dan 35% van de oorspronkelijke cataloguswaarde, dan heeft u ook recht op de BOVAG-garantie.

[ Voor 31% gewijzigd door Elwood Blues op 13-06-2008 10:01 ]

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 17:57
JETCARS schijnt nogal goed bekend te staan.

(not)

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

pinockio schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:02:
JETCARS schijnt nogal goed bekend te staan.

(not)
Inderdaad, een door Turken gerunde zaak in Rotterdam die alleen maar negatief beoordeeld wordt.

@ TS :

voor een goede auto zou ik het juist buiten de randstad zoeken..ik heb mn eigen auto in Sneek gehaald, en die van mn vriendin in Oosterhout (Gelderland). Vertrouw het gewoon meer..en heb er goede ervaringen mee. Verder nog op zoek gaan naar, zoals gezegd, een BOVAG garage.

Google daarnaast het bedrijf die jouw interesse heeft gewekt, en probeer iemand mee te nemen die meer kijk op auto's heeft dan jij.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20

paQ

;(

Zoals ik al dacht... het ging ze puur om de URL. Die zal wel gebruikt gaan worden voor de Autoweek garagetest.

[ Voor 24% gewijzigd door paQ op 13-06-2008 12:54 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
paQ schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:53:
[...]

;(

Zoals ik al dacht... het ging ze puur om de URL. Die zal wel gebruikt gaan worden voor de Autoweek garagetest.
Die website was toch eerst van jou?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• paQ

paQ

yeps

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:51

ByteDelight

Retro computing is alive!

Vertel, heb je 't verkocht? Waarom doe je dan bedroefd?
Ik heb wel baat bij die Autoweek garagetest.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• paQ

paQ

da's alweer anderhalf jaar geleden hoor ;)
Maar men zou het om den duur gaan integreren. Blijkbaar is de content omgezet naar de autoweek review database en de garagetest URL nu werkeloos.

Dit zal binnenkort ook wel verdwijnen en dan verwacht ik dat de garagetest erop komt.

Had natuurlijk liever gezien dat de site bleef bestaan zoals ie ooit was opgezet, maar je kan niet alles hebben he :)

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:51

ByteDelight

Retro computing is alive!

Dan heeft t.net het beter gedaan ;) Maar inderdaad, als zo je werk verloren gaat is het zonde..

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Pagina: 1