Ik ben van plan zelf een subwoofer te bouwen, het liefst een actieve(vanwege de lage prijs).
Ik heb wat speurwerk gedaan op internet, informatie gezocht over T/S parameter etc.
Ook kwam ik het programma WinISD tegen, wat blijkbaar veelgebruikt is.
Nu heb ik in dat programma een aantal gegevens ingevoerd van deze driver:
Lange URL
Bestnr.: 329460 - 89
Maar dan krijg ik deze error:

In een ander programma(van een of andere AJ oid) kreeg ik al de error dat de Qts parameter buiten bereik viel, terwijl in de spec PDF toch echt 1.64 staat...
Iemand een idee wat ik fout doe?
En andere suggesties wat dit totaal zou gaan kunnen kosten etc zijn ook welkom.
ps:
Ik wilde heel graag wat dingen uit de FAQ hier lezen, maar ik kreeg een 404 error..
EDIT:
Ik lees net dit topic:
http://64.233.183.104/sea...lnk&cd=4&gl=nl&lr=lang_en|lang_fr|lang_nl&client=firefox-a
Waarin staat dat die driver dus echt bagger is...
Ik ben dus op zoek naar "redelijke" bas, geen audiofiele, geen extreme, maar gewoon een beetje bas zodat ik lekker naar een film kan kijken met een lekker gevoel onder m'n bed.
Dit wil ik graag tewerkstellen voor onder de 100 euro, is dit voldoende, of is het echt te weinig en kan ik beter een 2hands actieve sub kopen?
Ik heb wat speurwerk gedaan op internet, informatie gezocht over T/S parameter etc.
Ook kwam ik het programma WinISD tegen, wat blijkbaar veelgebruikt is.
Nu heb ik in dat programma een aantal gegevens ingevoerd van deze driver:
Lange URL
Bestnr.: 329460 - 89
Maar dan krijg ik deze error:

In een ander programma(van een of andere AJ oid) kreeg ik al de error dat de Qts parameter buiten bereik viel, terwijl in de spec PDF toch echt 1.64 staat...
Iemand een idee wat ik fout doe?
En andere suggesties wat dit totaal zou gaan kunnen kosten etc zijn ook welkom.
ps:
Ik wilde heel graag wat dingen uit de FAQ hier lezen, maar ik kreeg een 404 error..
EDIT:
Ik lees net dit topic:
http://64.233.183.104/sea...lnk&cd=4&gl=nl&lr=lang_en|lang_fr|lang_nl&client=firefox-a
Waarin staat dat die driver dus echt bagger is...
Ik ben dus op zoek naar "redelijke" bas, geen audiofiele, geen extreme, maar gewoon een beetje bas zodat ik lekker naar een film kan kijken met een lekker gevoel onder m'n bed.
Dit wil ik graag tewerkstellen voor onder de 100 euro, is dit voldoende, of is het echt te weinig en kan ik beter een 2hands actieve sub kopen?
[ Voor 22% gewijzigd door Sefyu op 12-06-2008 23:28 ]