Ik heb een Epson DX8450. Heb al 2 keer een nieuwe gekregen, omdat het ding er elke keer spontaan mee ophield. Bij de tweede waren mijn cardridges al leeg voordat het ding goed en wel uitgelijnd was!! En nu was ik net aan het printen op appraat nummer 3, kapt hij er ineens mee. "cardridge niet herkend" melding bij de cyaan cardridge. Het was een setje van Digital revolution (123inkt) maar heb er de hele tijd lekker mee geprint. Heb de originele cardridge terug gestopt, maar dat hielp niet. Heb de contactjes voorzichtig schoongemaakt met wat alcohol, maar ook dit helpt niet.
Ik heb nog garantie, maar ik denk dat ik de hele bak maar weg gooi. Heb al superveel geld verspild aan papier en inkt, vooral met onzinnige testprintjes. En het ding zuipt inkt!! Echt niet meer normaal. Ik koop liever een nieuwe printer, dan wéér het hele ding op te sturen. Het is echt een slecht product, en dat zal ook niet beter worden als ik een zelfde terug krijg..
Dus mocht je van plan zijn om een DX8450 te kopen: doe het niet!!
Ik heb nog garantie, maar ik denk dat ik de hele bak maar weg gooi. Heb al superveel geld verspild aan papier en inkt, vooral met onzinnige testprintjes. En het ding zuipt inkt!! Echt niet meer normaal. Ik koop liever een nieuwe printer, dan wéér het hele ding op te sturen. Het is echt een slecht product, en dat zal ook niet beter worden als ik een zelfde terug krijg..
Dus mocht je van plan zijn om een DX8450 te kopen: doe het niet!!