Toon posts:

[iPod] Cover Flow probleem na muziek overzetten met Winamp

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik sync nummers naar m'n ipod via Winamp. Ideaal & ben er heel tevreden mee.
Ik heb alleen 1 probleem met de Cover Flow.

Ik heb een aantal volledige albums en ik heb een album gemaakt die heet singles, hierin heb ik allemaal losse nummers staan. Ik heb in winamp bij zoal Album & Album artist hetzelfde ingevuld.

In de normale albumlijst worden nu alle losse nummers bijelkaar gehouden in 1 album.

Echter in Cover Flow laat hij hetvoglende zien:

album-single-album-single-album-single-

Hij laat dus toch dit album meerdere malen zien, sorteerd hij dit op artiest? Het rare is namelijk dat hij er maar 1 laat zien tot er weer een volledig album komt.

bijv.

Armin v buuren (single) - Guus meeuwis (album) - Guus (album) - Hardcore (single) - Mental Theo (album) - Southside spinners (single)

hij laat er dus 1 single in coverflow zien tot hij weer een normaal album heeft en daarna laat hij weer 1 willekeurige zien.

Weet iemand hoe ik dit single album niet of maar 1x kan laten zien in coverflow?

Dank alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 14:52
Weet het niet zeker maar heeft "part of compilation" of "album artist" hier niets mee te maken?? Part of compilation is alleen een functie die in iTunes zit, en niet in Winamp (niet gevonden iig). Album artist is wel een optie in de Winamp tags. Ik heb in iTunes wel eens gehad dat ie een album spontaan ging splitten en vervolgens moest ik "part of compilation" checken, en dan was het weer één album. Daarna kon ik hem weer unchecken en bleef het één album (maar dat heeft dan waarschijnlijk weer met de artiest of albumartiest te maken). Dus probeer eerst eens een album artist op te geven (various oid). Als dat niet lukt zal het waarschijnlijk (helaas) aan compilation liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Album artist heb ik al geprobeerd maar dat werkt niet.. ;(
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 20:58:
Hallo,

Ik sync nummers naar m'n ipod via Winamp. Ideaal & ben er heel tevreden mee.
Ik heb alleen 1 probleem met de Cover Flow.

Ik heb een aantal volledige albums en ik heb een album gemaakt die heet singles, hierin heb ik allemaal losse nummers staan. Ik heb in winamp bij zoal Album & Album artist hetzelfde ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
Ah, stom.. overheen gelezen :O

Edit: Dat even terzijde, heb je die compilation optie al geprobeerd?

[ Voor 54% gewijzigd door Grote Schurk op 12-06-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan alleen via iTunes zeker? of ook via winamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
In Winamp ben ik em niet tegengekomen idd. Zal wel buiten de "reguliere" tags ingebakken worden.
Pagina: 1