Toon posts:

[indesign cs3] bestand aangeleverd door ontwerper maarrr..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een indesign bestand aangeleverd gekregen, het bestand bestaat uit het id bestand een mapje links en een mapje fonts.
Nu open ik het bestand en wil indesign de fonts vervangen door een ander lettertype.

Dus wil ik die bijgeleverde lettertypes gaan installeren, maar dat gaat niet.

Weet iemand wat te doen ?

Verwijderd

mac op pc versie? voor de pc gewoon voor het openen van indesign even de fonts in het mapje allemaal selecteren met ctrl-a en dan rechtermuisknop en openen klikken. Daarna Indesign opstarten en het document openen.

• LeLo
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zijn het postscript fonts op een 64-bits Vista PC? Dat is een bug in sommige Adobe applicaties... Zie ook deze discussie op het forum van een font leverancier: http://proximasoftware.com/forum/viewtopic.php?t=261

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 20:57:
mac op pc versie? voor de pc gewoon voor het openen van indesign even de fonts in het mapje allemaal selecteren met ctrl-a en dan rechtermuisknop en openen klikken. Daarna Indesign opstarten en het document openen.
Pc versie

lettertypes gewoon openen met indesign ?

Lnks kan ik wel linken, hoe kan het dat megeleverde fonts 0 kb zijn ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2008 07:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 07:08:
[...]

Pc versie

lettertypes gewoon openen met indesign ?

Lnks kan ik wel linken, hoe kan het dat megeleverde fonts 0 kb zijn ?
Dat zijn dus Mac-fonts. Dikke pech. Je zou kunnen vragen of ie z'n font-bestanden even inpakt als .zip en opnieuw opstuurt?

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Kun je niet beter de ontwerper contacteren en zeggen dat je problemen hebt met de fonts?
Hij kan ze mss embedden of outlines maken, of ze nog eens (beter) aanleveren...
Pagina: 1