* Probleem kort samengevat
Sony STR-DG510 Reciever
Geeft via HDMI prima beeld en geluid door op m'n LCD tv.. maar op de reciever aangesloten speakers/headphones blijven doodstil
Hallo,
begin een beetje ten einde raad te raken.. heb hier staan een Sony LCD, DVD speler en een Reciever.. waarop ik 2 speakers heb aangesloten
de setup is als volgt
DVD (HDMI kabel) > Reciever (HDMI kabel) > LCD
beeld is perfect
dus de in out tru via HDMI werkt perfect
maar de audio niet.. doodse stilte, nog geen ruis.. ook niet als ik m'n headphones in plug
heb m'n reciever op radio gezet maar ook geen geluid..
handleiding/troubleshoot doorlopen/gereset had allemaal geen effect
automatisch callibreren, komt er wel ruis uit de speakers.. zacht, middel, hard..
als ik m'n Reciever aanzet zegt hij (DVD.... UNLOCK) knipperend paar seconden
handleiding zegt hier niets over

wie heeft hier ervaring mee? het ligt zeker niet aan:
de speakers, die hebben altijd gewerkt (Jamo 606)
de dvd speler en tv, want met HDMI direct heb ik beeld en geluid.. alleen met de reciever ertussen geen geluid (wel op de tv dus audio geeft hij via de reciever wel door naar de tv)
ergens zit iets geblokkeerd dat hij de audio niet doorgeeft naar m'n speakers/headphones
mensen die in bezit zijn van de SOny STR-DG510 en tegen soortgelijk probleem zijn aangelopen?
Sony STR-DG510 Reciever
Geeft via HDMI prima beeld en geluid door op m'n LCD tv.. maar op de reciever aangesloten speakers/headphones blijven doodstil
Hallo,
begin een beetje ten einde raad te raken.. heb hier staan een Sony LCD, DVD speler en een Reciever.. waarop ik 2 speakers heb aangesloten
de setup is als volgt
DVD (HDMI kabel) > Reciever (HDMI kabel) > LCD
beeld is perfect
dus de in out tru via HDMI werkt perfect
maar de audio niet.. doodse stilte, nog geen ruis.. ook niet als ik m'n headphones in plug
heb m'n reciever op radio gezet maar ook geen geluid..
handleiding/troubleshoot doorlopen/gereset had allemaal geen effect
automatisch callibreren, komt er wel ruis uit de speakers.. zacht, middel, hard..
als ik m'n Reciever aanzet zegt hij (DVD.... UNLOCK) knipperend paar seconden
handleiding zegt hier niets over
wie heeft hier ervaring mee? het ligt zeker niet aan:
de speakers, die hebben altijd gewerkt (Jamo 606)
de dvd speler en tv, want met HDMI direct heb ik beeld en geluid.. alleen met de reciever ertussen geen geluid (wel op de tv dus audio geeft hij via de reciever wel door naar de tv)
ergens zit iets geblokkeerd dat hij de audio niet doorgeeft naar m'n speakers/headphones
mensen die in bezit zijn van de SOny STR-DG510 en tegen soortgelijk probleem zijn aangelopen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 20:56 ]