Z-5500 blijft eerste 1 à 2 seconden stil

Pagina: 1
Acties:

• knoore
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:19
Als ik muziek afspeel op mijn z-5500 dan blijft het de eerste 1 à 2 seconden stil.

Opzich is dit niet zo'n probleem bij muziek luisteren, maar bij het spelen van een spel hoor je het geweer niet schieten, omdat dat geluid meestal minder is dan 1 seconde. De huls hoor ik dan weer wel op de grond vallen.

Ik heb mijn Z-5500 digital aangesloten op de coax poort van mijn Gigabyte P35-DS3P. Hier heb ik sinds R1.84 telkens de nieuwste driver voor geinstalleerd, echter heeft dit tot nu toe niet geholpen.

De klantenservice van Logitech wist mij te melden dat met het apparaat niets mis was, en dat het aan mijn computer lag.

Is het mogelijk om de interne geluidskaart continue signaal naar mijn z-5500 te laten sturen zodat deze niet in de 'no digital data' mode springt?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:01

Sport_Life

Solvitur ambulando

muziekje aanzetten tijdens spel? Of op de achtergrond zetten in winamp. (evt op mute)

Geen id of het werkt. Zoek anders ff hier, deze klacht is eerder langsgekomen (met muziek afspelen).

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 12-06-2008 19:59 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• knoore
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:19
Sport_Life schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 19:59:
muziekje aanzetten tijdens spel? Of op de achtergrond zetten in winamp. (evt op mute)

Geen id of het werkt. Zoek anders ff hier, deze klacht is eerder langsgekomen (met muziek afspelen).
Muziek aanzetten is inderdaad een optie, maar dat gaat niet goed samen met ventrilo, wat ik ook soms gebruik :P

Zodra ik muziek op mute zet, dan valt de z-5500 weer in de standby stand.

Ik heb reeds gezocht en rondgevraagd, maar ik kan nergens iets nuttigs vinden.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11-2025
niet met een coax aansluiten zou mijn idee dan zijn...of ander zorgen dat er ingame heel zachjtes muziek staat (dus gewoon game-muziek) ofzo, want snap dat de z5500 inderdaad steeds naar standy gaat...eigenlijk wel vreemd dat ze je niet de mogelijkheid geven daar een timer op te zetten btw

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:41
Voor zover ik weet ligt het aan het digitaal aansluiten van de set. Als ik hem optisch digitaal aansluit heb ik nl hetzelfde probleem, en dit heb ik niet als hij analaag staat aangesloten. Ik heb er al meerdere over gehoord, maar ik heb geen oplossing. Ik heb zelf een Club3D Theatron DD kaart en daar zitten 2 opties op: Ik kan hem op PCM 2CH zetten of op 5.1 codering. Als hij op PCM 2CH staat heb ik het probleem dat hij 1 á 2 seconden stil is, met 5.1 codering heb ik dit niet. Geen idee waar dit aan ligt.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-02 20:41

DjVe

Hatsaflats!

energiebesparing in geluidskaart, dus zodra die even niks binnen krijgt, schopt die de uitgang in standby?

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:20

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb hetzelfde met mn Razer Baracuda, zogauw er geen geluid is om door te geven kan hij niet encoderen in DD of DTS en valt je signaal weg. Als ik winamp aan laat staan zonder iets af te spelen doet hij het niet. Een optie is om het direct aan te sluiten :)

I am the great Cornholio!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat raar, zou een spel geen constante audiostream moeten leveren gezien er ook omgevingsgeluiden e.d. zijn? Bij CS:S bijv. heb ik er geen last van.
Pagina: 1