Beste,
ik heb zojuist bij de mediamarkt een HP Pavilion a6310 gekocht.
http://h10025.www1.hp.com...oduct=3662696&lang=nl
Ik heb de herstel dvd's gebrand, maar nu wil ik van vista af en XP erop zetten.
Echter,.... je raad het al PROBLEMEN!
Hij start prima op vanaf de cd..... doet netjes de controles, begint met het laden van stuurprogramma's dan wordt het scherm even zwart en hierna hoor je het scherm te krijgen waarin je op F8 moet drukken.... echter ik krijg een blauw scherm met de melding:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om problemen te voorkomen.
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weegegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:
Controleer de computer op virussen. ( Het is een nieuwe PC!! )
Verwijder nieuwe vaste schijven of vasteschijfcontrollers die u hebt geinstalleerd
Controleer of de vaste schijf op de juiste wijze is geconfigureerd en afgesloten ( Prima want vista doet het ook!! )Coor CHKDSK /F uit om te controleren of de vaste schijf is beschadigs en start de computer vervolgens opnieuw op.
Technische informatie
***STOP: 0x0000007b (0XF78D6524,0XC0000034,0,00000000,0X00000000)
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik vind het heel raar dat ik nog niet eens in de partitie/ formateer mogelijkheden van XP kom.
Het bestands systeem is NTFS.
Iemand een oplossing voor me?
ik heb zojuist bij de mediamarkt een HP Pavilion a6310 gekocht.
http://h10025.www1.hp.com...oduct=3662696&lang=nl
Ik heb de herstel dvd's gebrand, maar nu wil ik van vista af en XP erop zetten.
Echter,.... je raad het al PROBLEMEN!
Hij start prima op vanaf de cd..... doet netjes de controles, begint met het laden van stuurprogramma's dan wordt het scherm even zwart en hierna hoor je het scherm te krijgen waarin je op F8 moet drukken.... echter ik krijg een blauw scherm met de melding:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om problemen te voorkomen.
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weegegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:
Controleer de computer op virussen. ( Het is een nieuwe PC!! )
Verwijder nieuwe vaste schijven of vasteschijfcontrollers die u hebt geinstalleerd
Controleer of de vaste schijf op de juiste wijze is geconfigureerd en afgesloten ( Prima want vista doet het ook!! )Coor CHKDSK /F uit om te controleren of de vaste schijf is beschadigs en start de computer vervolgens opnieuw op.
Technische informatie
***STOP: 0x0000007b (0XF78D6524,0XC0000034,0,00000000,0X00000000)
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik vind het heel raar dat ik nog niet eens in de partitie/ formateer mogelijkheden van XP kom.
Het bestands systeem is NTFS.
Iemand een oplossing voor me?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 19:36 . Reden: typfout... ]