Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

audiobooks recoveren

Pagina: 1
Acties:

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Gisteren per ongeluk een shift delete gedaan van bestanden die allesbehalve wel moesten.
Ik heb al mijn video bestanden al kunnen recoveren, maar het lukt me niet om audiobooks (m4b formaat) weer werkend te krijgen.
De programma's (phoenix, r-studio, data docter recovery, getdataback en recover my files) vinden die bestanden wel terug, maar ze werken dus niet na de recovery. Ik weet dat er programma's bestaan voor het recoveren van een ipod, die kunnen ook m4b terughalen, maar voor gewone schijven vind ik dit niet terug.

Heeft er iemand al iets soortgelijks meegemaakt, en het kunnen oplossen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Uiteindelijk zijn dit ook gewoon bestanden die net als de rest van je bestanden terug gevonden zouden moeten worden. Als deze vervolgens niet werken zal de recovery toch niet volledig geslaagd zijn omdat er waarschijnlijk data overschreven is. Hier is dan ook vrij weinig aan te doen, behalve verschillende programma's gebruiken en hopen dat deze er nog wel iets van kunnen maken. Recover je wel terug naar een andere partitie / schijf?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Jup naar een andere schijf. Bestanden kunnen nog niet overschreven zijn aangezien ik er op heb gelet niets meer op die schijf te plaatsen. Mijn videos lukken wel perfect, mp3s dito, maar m4b dus helemaal niet. Veel keuze van programma's heb ik niet meer, aangezien sommige niet werken op x64.