Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een nieuwe telefoon gekocht, de k800i, goedkoop en toch met leuke opties. Wat me direct opviel was dat het scherm een stuk minder helder is dan mijn oude z610i. Zie foto met beide telefoons op 100% helderheid, het icoontje van b.v. de organizer is een stuk minder helder en scherp op de k800i. Volgens SEUS heb ik de laatse software (R8BF003). Is de helderheid normaal voor de k800i of is mijn telefoon niet helemaal in orde? :?

Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/2400/1001993editzu0.jpg

Verwijderd

De instellingen al geraadpleegt van het telefoontje? Of heb je een thema ingesteld waardoor het minder helder lijkt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het zelfde thema op beide telefoons geprobeerd ja, met zelfde resultsaat. Dingen die wit zijn op mijn oude telefoon zijn grijsachtig op de nieuwe, zie b.v. het woordje "Select". De foto laat het verschil wel goed zien, afgezien v/d flits :P

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Ik heb ook de k800i, moet zeggen dat die text als 'gesprek' & 'select´ bij mij grijs zijn...qua kleur, ligt niet aan de helderheid!

Al geprobeerd om het thema van je oude telefoon naar je nieuwe te verzenden om te kijken of het verschil er dan nog is?

Verwijderd

Topicstarter
Ja geprobeerd, ben net terug geweest naar de winkel die mijn geld hebben terug gegeven, het verschil was duidelijk te zien met hetzelfde thema op beide telefoons. Ik zag op een ander forum dat het soms voorkomt bij de laaste firmware versie. Kan straks wel weer een nieuwe halen maar dan eerst testen in de winkel, misschien ga ik nu wel voor een k850i ;)